پرداخت 76 میلیارد ریال به واحدهای دامداری آذربایجان غربی



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، احد ایزدیار روز پنجشنبه در جلسه ستاد ایمنی غذای استان افزود: 23 شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان در روزهای هفته در 2 شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت 16 تا 19 و 13 الی 15 خرداد ماه نیز از ساعت 9 الی 13 آماده ارائه خدمات به مددجویان در زمینه پرداخت تسهیلات می باشد.
وی گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، حمایت گسترده و بیشتر از سوی مرغداران و دامداران در چرخه تولید وجود دارد.

ایزدیار ادامه داد: دامداران و صاحبان واحدهای مرغداری برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش بدون محدودیت با شعب بانک کشاورزی شهرستانها تماس بگیرند.
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش رو برای دریافت تسهیلات بانکی از مراجع ذیصلاح اجرایی خواست در اسرع وقت و ظرف 24 ساعت نسبت به صدور درخواست پرداخت تسهیلات جهت پاسخگویی به استعلامات بانکی اقدام کنند. . سرعت بخشیدن به فرآیند پرداخت تسهیلات.
وی تاکید کرد: در این راستا بانک کشاورزی در تلاش است تا موانع را برای داشتن ظرفیت کاری بیشتر متقاضیان کاهش دهد و از تولید و امنیت غذایی استان حمایت کند.

ایزدیار گفت: این مزایا با نرخ سود 10، 12 و 15 درصدی در اختیار دامداران و طیور معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی قرار می گیرد.

به گفته مسئولان جهاد کشاورزی استان، دامداران و مرغداران برای بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش برای خرید نهاده دام و طیور در بهره وری با سامانه سیتا (sita.maj.ir) تماس گرفته و ثبت نام کنند. پس از تایید رهبری جهاد کشاورزی شهرستان و استان در بانک کشاورزی معرفی می شود.

بیشتر بخوانید  آذری جهرمی به سکته مهسا امینی واکنش نشان داد

دیدگاهتان را بنویسید