مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرداخت یارانه 1000 تومانی + مدت واریزی تکمیل شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین; اگر اخبار روز را دنبال کرده باشید، مطمئناً می دانید که یارانه یکی از مهم ترین اخبار روز است. اخبار با روایت های مختلف. همه چیز از اواخر پاییز امسال شروع شد. زمانی که حذف دومین ارز ترجیحی نهایی شد. حذف ارز ترجیحی معادل نوسان قیمت کالاهای اساسی موضوع این ارز بود.

در نتیجه زندگی افراد و فقرا تحت تأثیر قرار گرفت و نیاز به حمایت از آنها احساس شد. بنابراین یک یارانه جدید وارد عمل شد. مردم نزدیک به دو ماه است که منتظرند تا بفهمند ماجرای این یارانه جدید چیست و یارانه به چه صورت خواهد بود. این انتظار ساده که مسئولان به این نگرانی ها پاسخ مناسبی ندادند همچنان ادامه دارد.

در ابتدا مشخص نبود یارانه جدید چه زمانی واریز می شود و معاون اقتصادی رئیس جمهور با وعده ای که هرگز عملی نشد، امیدوار بود خیلی ها یارانه را در دی ماه پرداخت کنند، اما یارانه دی ماه پرداخت نشد.

پس از آن، نمایندگان در گفت و گوهای مختلف اعلام کردند که یارانه جدید در سال آینده پرداخت می شود و امسال منتظر یارانه جدید نیستند. البته جالب اینجاست که نمایندگان با اعتماد به این موضوع صحبت نکردند و گفتند این تصمیم مجلس بوده است. دولت ممکن است ناگهان تصمیم جدیدی بگیرد. البته طبق آنچه تاکنون مشخص شده، امسال خبری از یارانه جدید نیست.

میزان یارانه جدید برای خیلی ها موضوع دیگری است. از همان ابتدا گمانه زنی ها مبنی بر یارانه 1000 تومانی برای خانواده های چهار نفره مطرح بود و حالا به نظر می رسد آن گمانه زنی محقق شده است. زیرا جعفر گادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای اقتصادآنلاین گفت: میزان یارانه جدید برای هر نفر 3000 تومان است. البته خانواده چهار نفره تاکنون تنها 441 هزار تومان دریافت کرده است. اما بقیه چی؟ قادری در پاسخ به این سوال به یارانه نقدی و یارانه معیشتی اشاره کرد و گفت: با حذف ارز ترجیحی، یارانه معیشتی و نقدی را حذف نمی کنیم. بنابراین با پول و وسیله معیشتی و همچنین یارانه جدید 4000 تومانی، یک خانواده چهار نفره حدود 5000 تومان یارانه دریافت می کند.

بیشتر بخوانید  امیرعبداللهیان با ولی‌عهد عربستان دیدار کرد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *