پرداخت وام 130 میلیونی به سرپرستان خانوار



آنچه دیگران می خوانند:

اعتبار یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم برای تامین نقدینگی لازم برای کسب و کارهای مختلف از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از وام های خوب و مزایای جذاب بانکی است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان مسکن و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد شغل، زندگی و تحصیلات خود را تغییر دهد. به عنوان کمک می تواند از وام بانکی بهره مند شود.

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند می توانند با ایجاد موجودی مناسب در حساب، طبق طرح قراردادی وام 200 میلیونی دریافت کنند. مزایای این تسهیلات در مقایسه با سایر طرح ها کمتر است.

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند می توانند با ایجاد موجودی مناسب در حساب، طبق طرح قراردادی وام 200 میلیونی دریافت کنند. مزایای این تسهیلات در مقایسه با سایر طرح ها کمتر است.

به گفته منابع، مشتریان بانک صادرات می توانند با افتتاح حساب متوسط ​​سه ماهه از وام 200 میلیونی بهره مند شوند. ضمانت اصلی این وام داشتن ضامن رسمی می باشد. سود این شیء برای اشخاص حقیقی 9% و برای اشخاص حقوقی 7% می باشد. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه است. افراد برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده اعتباری داشته باشند.

با احتساب میزان تسهیلات، سود و دوره بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  رابطه صمیمی یوسف تیموری با سرنا امینی

انواع وام و خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی از مجموعه های خصوصی اما با سابقه ایرانی است که انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. این بانک تاکنون دستاوردها و جوایز بسیاری را به خاطر خدمات مختلفی که ارائه کرده است، کسب کرده است.

بانک صادرات اخیرا در چهارمین جشنواره ملی حاتم از حمایت تولید ملی برای ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای توسعه گردشگری از طریق اپلیکیشن SAP قدردانی کرد.

این بانک در تابستان امسال به خوبی از واحدهای تولیدی و بنگاه های کوچک و بزرگ حمایت کرد و موضوع اشتغال و تولید ملی را سرلوحه کار خود قرار داد. تعداد تسهیلات افتتاح مشاغل جدید این بانک در تابستان امسال به 17900 رسید.


دیدگاهتان را بنویسید