پرداخت سود سنواتی ۷ و سود جاری ۱۴ ناشر توسط سمات



اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که در هفته پایانی دی ماه 7 ناشر مطالبات دیه و 14 صادرکننده سود جاری سهامداران خود را با استفاده از سامانه سجام سپرده گذاری کردند.

سپرده سالانه 7 شرکت

بر اساس اطلاعات منتشر شده، 7 شرکت «فولاد خوزستان (فخوز)، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (MIDCO)، کیمیدارو (دکیمی)، زغال سنگ ناگین طبس (کتباس)، داروسازی شهید قاضی (دغازی)، فولاد شاهرود (فرود)، و فولاد افزا سپاهان (FAFZA) مطالبات سالانه سهامداران خود را با استفاده از سامانه سجام در هفته پایانی دی ماه سال جاری واریز کردند.

پرداخت سود جاری به 14 ناشر

همچنین در این بازه زمانی و با استفاده از سامانه سجام، 14 شرکت «کشت و صنعت آب شیرین (آبین)، سینا دارو (دسینا)، ایران یاساطررابر (پاسا)، کیسون (کیسون)، صنعتی دوده فام (شسدف)، کاشی سعدی ( کسعدی)، کربن ایران (شکرابان)، تولید مواد اولیه فرآورده های دارویی (دتماد)، البرز دارو (دالبر)، کشاورزی و دامپروری فکا (زفکا)، سیمان باقران (صباقر)، لبنیات کلبر (قلبر)، تولیدکنندگان آکل ایران خودرو. (خوساز) و نساجی بروجرد (نبروج)» نیز سود جاری سرمایه گذاران خود را پرداخت کردند.

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی خریداران برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از “سرمایه گذاران، خریداران و مدیران موسسات” در این سامانه اطلاعات خود را در این سامانه وارد می کنند. فقط یکبار برای همیشه آنها را ثبت می کنند و پس از احراز هویت حضوری می توانند خدمات را بر اساس داده های تایید شده دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  آیا قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۱۴۰۲ تغییر می‌کند؟

بر اساس این گزارش، اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس الکترونیکی و محل سکونت فرد از طریق این سامانه ثبت می شود و از آن زمان هیچ موسسه مالی مجبور به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نیست.

سهامداران می توانند سجام را به صورت الکترونیکی به نشانی www.Sejam.ir ثبت نام و احراز هویت کنند.

مزایای ازدواج

لازم به ذکر است «دریافت کد معاملاتی ورود به بازار سرمایه، دریافت سود جاری، سنوات و سود سهام عدالت، امکان ورود به درگاه کاربران بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن از جمله میز خدمات الکترونیک، بررسی و گزارش دارایی ها. . ، اخذ اوراق سهام، فهرست مجامع و تشکیل مجامع به صورت الکترونیکی، گزارش سود پرداختی، سابقه سود مالکیت، گزارش حق تقدم استفاده نشده» از جمله مزایای ویژه ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام است.

روابط عمومی صمت

دیدگاهتان را بنویسید