پرداختن به ظلم‌ها در زمینه حقوق بشر، سند افتخارم است



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبرمسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در اولین نشست خبری خود گفت: برای من افتخار است که در اولین نشست خبری به جرایم ارتکابی در حوزه حقوق بشر بپردازم و مطالبی را به طور خاص درباره حمید نوری بیان کنم. ” مگر اینکه دستگاه قضایی و قاضی جزء فصل باشد. یکی از افتخارات ما این است که قاضی مستقل است.

مسعود ستایشی در پاسخ به سوالی درباره دادگاه حمید نوری گفت: برای من افتخار است که در اولین نشست خبری درباره جرایم ارتکابی در حوزه حقوق بشر صحبت کنم. باعث افتخار است که نظرات خود را در این زمینه به خصوص در رابطه با حمید نوری بیان کردم.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به وضعیت جسمانی حمید نوری در زندان سوئد اظهار داشت: آقای … نوری دو سال و 8 ماه است که در سلول انفرادی به سر می برد. آیا اینها حقوق بشر است؟ وضعیت بینایی او نگران کننده است و باید به چشم پزشک مراجعه کند اما ممنوع است و قاضی این پرونده در آخرین جلسه دادگاه گفت همه محدودیت ها برداشته می شود اما نه تنها رفع نشد بلکه تقویت شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی و قاضی فصلی از خطاب است افزود: یکی از افتخارات ما مستقل بودن قاضی است. خانواده نوری اخیرا به سوئد سفر کرده اند اما هنوز اجازه ملاقات با آنها را ندارند و حتی وکلایی که او در آنجا دارد کمترین تماس را با نوری دارند و اعمال محدودیت علیه حمید نوری به تشخیص سازمان زندان های سوئد است و این امر سازمان باید وظایف خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید  حداقل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید