مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرتره خیره کننده یک کمدین در کنار همسر و دختر زیبایش / حرفه ای نیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهران غفوریان (زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او کار خود را از سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی «لبخند سوم» آغاز کرد و سابقه مجری گری را نیز دارد.

غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. او بازیگری را زیر نظر داریوش کاردانو با سریال طنز جوان 39 آغاز کرد. و خیلی زود وارد عرصه کارگردانان تلویزیون شد. از سال 1376 برنامه گلها و پس از آن حرف تو حرف را ساخت، سپس در سال 1377 با مهران مدیری همبازی شد و سپس کارگردانی برخی از افراد معروف به هجیره را بر عهده گرفت.

پس از آن شهری زیر آسمان ساخت که آغازی بود بر سریالی که هر شب پخش می شد. با موفقیت این مجموعه ساخت سری دوم و سوم آن را آغاز کرد.

سپس در سال 1361، گفوریان شروع به تصویربرداری سریال 90 شبه دیگری به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که پس از پخش چند قسمتی توسط مدیر گروه فیلم و سریال پنج سیمه متوقف شد.

پس از آن بیشتر به بازی در فیلم ها و سریال ها پرداخت و تنها یک موزیک ویدیو به نام «من پلیس نیستم» را ضبط کرد. تا اینکه در سال 1374 در حین ساخت سریال همسایه ها، پس از شکستگی پای کارگردان سریال آرش معیریان و امتناع از ادامه کار، گفوریان کارگردانی کار را بر عهده گرفت و از ابتدا فیلمبرداری را آغاز کرد.


پرتره خیره کننده یک کمدین در کنار همسر و دختر زیبایش / حرفه ای نیست؟


بیشتر بخوانید  35 شعر متن | پیام تسلیت 14 خرداد رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *