پرتاب ماهواره نور مظهر اقتدار ملی است



رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره «نور» اقدام دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری پیشرفته برای حضور در فضا را بسیار ارزشمند و افتخارآفرین خواند و گفت: دستیابی به این فناوری یکی از مظاهر اقتدار ملی است. ”

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب (یکشنبه) در جلسه کمیته دولت با اشاره به ایام پایانی سال و آغاز سفر نوروزی خاطرنشان کرد: دستگاه های ویژه مرتبط با وزارت راه، شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری در بلیط های هوایی، ریلی و جاده ای همچنین قیمت های اقامتی باید به دقت رصد شود تا آسیبی به مردم وارد نشود.

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، اقدام دانشمندان کشورمان برای دستیابی به فناوری پیشرفته را بسیار ارزشمند و افتخارآفرین دانست و گفت: فتح این فناوری یکی از مظاهر اقتدار ملی با همت نیروهای مسلح.” نیروها به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: «اسلام و وزارت ارتباطات محقق شده و باید با قدرت بیشتری ادامه دهند.

رئیسی در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به خانواده های جانباختگان و ایثارگران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت آثار ماندگاری در تعالی فرهنگی جامعه و ارتقای روحیه شهدا دارد. فداکاری و ایثار». از گذشت نباید غافل شد.» صداقت و مجاهدت شهدای والامقام باید سرلوحه کارشان باشد.

رئیسی در ادامه تاکید کرد: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یکی از ارکان دولت مردمی است و باید به گونه ای انجام شود که خانواده های شهدا و ایثارگران مشکلی نداشته باشند.

رئیس جمهور همچنین به تلاش برای حضور فعال در بازارهای کشورهای همسایه و مناطق همسایه اشاره کرد و گفت: در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و لازم است برنامه ریزی های جامعی برای حضور فعالتر و گسترده تر انجام شود. “

بیشتر بخوانید  برنامه کامل لیگ قهرمانان آسیا ، از هشتم تا فینال

دیدگاهتان را بنویسید