پربیننده ترین کانال های تلویزیونی در بهار کدام بودند؟ ابتدا تماس گرفت و خندید – آژانس مهر نیوز اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر طبق نظرسنجی رسانه ملی ، طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز ملی تحقیقات رسانه ای در مورد مخاطبان صدا و سیما در بهار 1400 ، 78.1٪ از مردم در بهار برنامه های مختلف صدا و سیما را تماشا کردند ، 53.2٪ از بینندگان از برنامه های صدا و سیما و آنها به طور متوسط ​​سه ساعت و 11 دقیقه به تماشای تلویزیون می پردازند.

طبق مطالعه مرکز تحقیقات ، حدود 21.3 درصد از بینندگان در بهار ۱۴۰۰ بیش از پنج ساعت در روز و 23 درصد “دو تا سه ساعت” در روز نشسته در پای برنامه های تلویزیونی.

نتایج نظرسنجی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات رسانه نشان می دهد که در میان کانالهای مختلف تلویزیونی تعداد بینندگان این سه کانال 51.1٪ از بینندگان ، یکی از کانالهای تلویزیونی 45.8٪ از بینندگان است ، اخبار معاون سیاسی این است 40.9٪ تماشاگران و 38.6٪ تماشاگران در خارج از کشور هستند. و دو سیما 34.3٪ بیننده بیشتر از سایر شبکه ها داشته است.

وقتی مخاطبان سیما در بهار نظر سنجی می کنند ۱۴۰۰ با نظرسنجی های بهاری ۱۳۹۹ ما مقایسه می کنیم و مشخص می شود که شبکه های ورزشی سیما ، آموزش سیما و چهار سیما بیشترین رشد مخاطب را نسبت به آمار بهار سال گذشته دارند.

رایج ترین دلایل تماشای تلویزیون برای بینندگان “سرگرمی” (9/43 درصد) و “اخبار و اطلاعات” (2/43 درصد) است.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات صدا و سیما ، در میان انواع مختلف برنامه ها ، برنامه های نمایشی (فیلم ها و سریال ها) نسبت به سایر برنامه ها بیننده بیشتری (9/58 درصد) دارند و به دنبال آنها اخبار (با 51.1 درصد بینندگان).

بیشتر بخوانید  رونمایی رسمی گوگل از گوشی‌های سری پیکسل ۶

“تماس” از شبکه یک ، “دستیار” از شبکه 3 و “زیرزمینی 2” از شبکه 1 در رتبه اول تا سوم پربیننده ترین سریال های فصل بهار ۱۴۰۰ آنها واقع شده بودند.

کانال یک 49.7 تماس ، کانال 3 49.3 دستیار و شبکه یک 45.2 بازدید کننده داشته است.

در میان برنامه های فهرست شبکه “من خواهماز شبکه نسیم ، “مستند حیات وحش” از شبکه مستند ، “مسابقات جهانی والیبال” از شبکه 3 و “زندگی پس از زندگی” از شبکه 4 از رتبه اول تا چهارم پربیننده ترین برنامه های فصل بهار ۱۴۰۰ آنها واقع شده بودند.

شبکه نسیم с خندوانه 36.7 ، شبکه مستند با مستند حیات وحش 31.5 ، شبکه 3 با مسابقات جهانی والیبال 26.9 ، چهار با زندگی پس از زندگی (افطار ویژه) 26.2 از جمله این برنامه ها بود.

برای 47٪ از مردم در فصل بهار ، تلویزیون محبوب ترین رسانه است ، پس از اینترنت با 23.2٪ ، شبکه های اجتماعی با 14.6٪ ، رادیو با 6.8٪ و روزنامه ها و مجلات با 1.3٪ دنبال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید