پذیرش عمومی واکسن کرونا در آذربایجان غربی افزایش می یابد – اخبار آذربایجان غربی – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سلاحبا توجه به تولید چندین نوع واکسن کرونر محلی و همچنین واردات واکسن خارجی و دستور وزیر بهداشت مبنی بر تزریق 500 تا 600 هزار دوز واکسن در روز ، افراد زیادی در سراسر کشور روزانه علیه کرونا واکسینه می شوند .

اخیراً ، وزارت بهداشت بار دیگر از مردم خواست تا ظرفیت واکسیناسیون روزانه را در سراسر کشور افزایش دهند و واکسن مورد نیاز برای تکمیل واکسیناسیون گروههای اعلام شده را تهیه کنند و به دلیل دریافت واکسن ، نسبت قابل توجهی از در روزهای اخیر ، و برای جلوگیری از کند شدن روند واکسیناسیون ، افراد در گروه های سنی اعلام شده باید در اسرع وقت در سیستم واکسیناسیون salamat.gov.ir ثبت نام کرده و با آنها تماس بگیرند.

دیروز در آذربایجان غربی بیش از 13000 نفر علیه بیماری عروق کرونر قلب واکسینه شدند و امروز 10،767 نفر دیگر واکسن کرونر ، در کل 296،418 نفر دریافت کردند.

با توجه به افزایش تعداد شهرهای سرخ استان و افزایش مرگ های تاج و عدم استفاده بیشتر مردم از ماسک ، ضد عفونی کننده و دستکش مانند گذشته ، محبوبیت کلی واکسن تاج افزایش یافته و برخی از آنها مشتاقانه منتظر سفارش خود برای واکسیناسیون هستند.

ساحل ، شهروند ارومیه ای که به تازگی واکسن تاج ایرانی را دریافت کرده است ، گفت: “من از مراحل ثبت نام برای دریافت واکسن اطلاعی نداشتم ، بنابراین من و مادر 52 ساله ام به نزدیکترین مرکز بهداشتی در این شهر رفتیم. و به راحتی می توان از این واکسن استفاده کرد. “

بیشتر بخوانید  برای قطع ارتباط دمشق و تهران، در سوریه حضور داریم

از سوی دیگر ، امید ، روزنامه نگاری از ارومیه که پدرش واکسن کرونر زده و مادرش نیز منتظر دریافت پیامک از مرکز بهداشت است ، گفت: “من همچنین به کار روزنامه نگار علاقه مندم و نیاز به حضور در مکان های مختلف برای تهیه گزارش “من واکسن کرونا را در اسرع وقت دریافت می کنم ، اما تاکنون موفق نشده ام ، اما قطعاً از واکسن ایرانی استفاده خواهم کرد.

پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی از مردم استان علیه ویروس کرونا واکسینه شوند و اثرات این بیماری در آذربایجان غربی کاهش یابد.

انتهای پیام / 7548 / ع

دیدگاهتان را بنویسید