پذیرش دانش آموزان در باشگاه خبرنگاران جوان در کهگیلو و مرکز پخش بویراحمد


به گزارش خبرگزاری فارس در یاسوج ، باشگاهی برای یک روزنامه نگار جوان صدا و سیمای کهگیلویه و مرکز بویراحمد دانشجو می پذیرند. متقاضیان واجد شرایط می توانند از امروز تا 10 مرداد ماه در ساعات کاری به شرکت صوتی و تصویری سروش ، یاسوج ، کوچه شهروند ، پشت شهرداری ، ساختمان سروش ، طبقه 5 ، بلوک 9 مراجعه کنند. در این دوره های آموزشی ثبت نام کنید.

اسناد ثبت نام مورد نیاز:
– کپی شناسنامه سریال از همه صفحات ، کپی کارت ملی سریال ، دو عکس 4 عکس 3 ، رسید پرداخت هزینه (رایگان 200 هزار تن / با تخفیف 100 هزار تن) به شماره حساب 0338962367001 بانک ملی
– پوشه و فیلم (روزنامه نگاری = سبز ، عکاسی = زرد)

در پایان این دوره آموزشی ، شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی دریافت می کنند.

بنا به صلاحدید مرکز ، در صورت لزوم ، مطابق ضوابط و مقررات سازمان صدا و سیما ، از داوطلبان واجد شرایط این دوره آموزشی دعوت می شود تا در باشگاه خبرنگاران جوان استان کار کنند.

زمان اولیه کلاسهای این دوره از تحصیل ، که کاملاً با دستورالعملهای بهداشتی مطابقت دارد و در قالب از نیمه دوم آگوست به صورت حضوری برگزار می شود.

شهریه مورد انتظار برای هر رشته 200000 تن برای هر داوطلب آزاد است.

عکاسان و خبرنگاران در وب سایت های رسمی و خبرگزاری های استان ، خانواده اکثر شهدا و ایثارگران و همچنین داوطلبان تحت پوشش نهادهای حمایتی (سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی) با ارسال نامه ای از مقام مربوطه در این دوره آموزشی 50٪ تخفیف دارند.

بیشتر بخوانید  ناظم الشریعه: ما یک روز پر استرس را پشت سر گذاشتیم / هنوز با هم هماهنگ نیستیم - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات کاری با شماره های 33228268 و 31162204 تماس بگیرند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید