پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در پردیس بین المللی ارس ، دانشگاه تبریز



ایسنا / آذربایجان شرقی پردیس بین المللی ارس ، دانشگاه تبریز ، در دوره کارشناسی ارشد با بررسی سوابق تحصیلی و در دوره دکتری تخصصی با آزمون ویژه نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در بین داوطلبان داخلی و خارجی در 41 دوره کارشناسی ارشد و 36 دوره در مقطع دکترا دانشجو ، علوم پایه ، علوم انسانی ، کشاورزی پذیرش می کند.

در همین راستا ، سید صمد حسینی ، رئیس پردیس های دانشگاه تبریز گفت: پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و در مقطع دکترا از طریق یک آزمون ویژه (5 شهریور 1400) ، مصاحبه ها و سوابق آموزشی و پژوهشی بررسی می شود. همچنین اگر این دروس به صورت حضوری برگزار شود ، دانشجویان در روزهای پنجشنبه و جمعه در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس جلفا تحصیل می کنند.

وی اظهار داشت: قوانین و مقررات آموزش دوره ها مطابق با برنامه و سیستم آموزشی دانشگاه تبریز است و گواهی فارغ التحصیلی دانشگاه بین المللی ارس همان مدرک رسمی دانشگاه دانشگاه است. تبریز؛ علاوه بر وام صندوق کمک های اجتماعی دانشجویان ، 100٪ شهریه تسهیلات بانکی در هرز الحسنه 4٪ برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و 80٪ برای دانشجویان دکترا تعیین شده است.

وی افزود: این پردیس وظیفه تأمین محل اسکان ، امکانات اجتماعی و پزشکی را ندارد اما اقدامات لازم برای رفاه حال دانشجویان بیشتر انجام خواهد شد.

حسینی گفت: كلاس ها و ادامه تحصیل در هر یك از رشته های پذیرفته شده منوط به حد نصاب تعداد دانشجو در آن رشته است كه برابر مصوبات شورای راهبردی دانشگاه تبریز است و در صورت عدم تشكیل ، آموزش دریافت شده توسط داوطلبان بازپرداخت می شود و ثبت نام Kan Lem آنها یکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل ایران خودرو از اخلال در بازار خودرو تبرئه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز ، متقاضیان از تاریخ 12 جولای تا 21 آگوست امسال مهلت دارند تا با مراجعه به وب سایت پردیس دانشگاه به آدرس arasp.tabrizu.ac.ir ثبت نام کنند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پردیس دانشگاه تبریز مراجعه کرده و زمینه های تحصیل را مشاهده کنند و یا با شماره های 04133392431 (دفتر تبریز) و 5-04142026363 (دفتر پردیس جلفا) تماس بگیرند.

در حال حاضر ، بیش از 2000 دانشجو در همه رشته های تحصیلی دانشگاه تبریز در حال تحصیل برای تحصیلات تکمیلی در پردیس بین المللی ارس-جلفا و دانشگاه تبریز هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید