پخش های رادیویی به عمد باعث افشاگری در جامعه می شود


به گزارش خبرگزاری فارس آستارا ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امشب در ستاد رهگیری خیر و شر در دفتر امام جمعه اظهار داشت: دختران و زنان بدون حجاب حرکت می کنند.

من تحصیلات خانوادگی جمعه آستارا ، دوگانگی رفتار دارم معلمان در محیط مدرسه و جامعه ، فضای مجازی و رسانه های تصویری مانند تلویزیون وی ماهواره را یکی از دلایل ترویج بی حجابی در جامعه دانست و گفت: کشف حجاب و پوشش نامناسب باعث انحراف جنسی در جامعه می شود.

وی با اشاره به نقش خودی ها در ترویج فرهنگ افشاگری در میان زنان و دختران در جامعه گفت: وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی با مجوز دادن به سریال های نمایش خانگی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آنها با پخش برخی سریال ها و فیلم ها عمداً بی حجابی را در ایران اسلامی تبلیغ می کنند.

حافظ نیا با بیان اینکه این آیین نامه در ورودی کلیه دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی و دانشگاهی در یک مکان عمومی نصب شده است ، افزود: متأسفانه این آیین نامه در ادارات ، مدارس و مراکز دانشگاهی توسط کارمندان ، معلمان ، اساتید ، دانشجویان و استادان به هیچ وجه انجام نمی شود. “مشاهده نمی شود.

با اشاره به اینکه وظیفه شرعی و مذهبی مردم و در راس کارمندان دولت مبارزه با شر و احیای فضیلت اجباری امر به معروف و نهی از منکر است ، رئیس ستاد آستارا که به شر می پیوندد و از آن منع می کند ، می گوید:

امام جمعه آستارا با بیان اینکه بی حجابی آینده کشور را تهدید می کند و ما این پدیده شوم و غیر عادی را تحمل کرده ایم ، توضیح داد:.

بیشتر بخوانید  فارس 24 | از واکنش ها به مشکل آب خوزستان گرفته تا امکانات شهرداری تهران

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید