پخش مستقیم دعای عرفه از آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی رادیو تهران ، شبکه رادیویی تهران نماز ویژه روز عرفه را از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) سه شنبه 30 تیرماه از ساعت 15 تا 20 در ویژه برنامه “در وادی عرفات” از حرم مطهر پخش می کند. .

مینا نیکانیک تهیه کننده ویژه برنامه روز عرفه با اعلام این خبر اظهار داشت: شنوندگان پخش زنده دعای عرفه از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می توانند باند 94 مگاهرتز را از رادیو تهران بشنوند.

وی اظهار داشت: در این برنامه با تمرکز بر صفات الهی و تجلی آن در انسان ، به مسئله خودشناسی می پردازیم که یکی از دروس مهم روز عرفه است. طبق این آیه از قرآن که می فرماید: “نفس نفس من” ، خداوند روح خود را در انسان دمیده است و یکی از عالی ترین وظایف انسان در روی زمین ، تجلی صفات الهی در وجود اوست. “در وادی عرفات” فرصتی است برای نگاه به درون و آشتی با خود و خدا.

علاوه بر این ، بخشهای مختلف برنامه شامل برقراری ارتباط زنده با کربلا و مشهد مقدس ، قرائت دعا با حاج احمدرضا محمدیان و شعرخوانی آیینی با شاعر آیینی مرتضی امیری اسفاده است.

در این ویژه برنامه گفتگویی با حجت الاسلام انصاریان درباره فضائل روز عرفه همراه با بخشهای گزارش و گفتگوی مستقیم از حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) پخش می شود.

گزارش هیئت های تهران در روز عرفه و قسمت های ترکیبی نماز همراه با سخنرانی بزرگان ، آزکرالا ، تصنیف و مداحی تهیه و پخش می شود.

بیشتر بخوانید  توسل به امام جعفر صادق برای حاجت نی نی سایت

همکاران ما در دره عرفات سخنرانان: رضا خضرایی و فاطمه نیرومند ، هماهنگ کننده: محمدعلی قلندری ، مدیر تولید: سید مجتبی احمدی ، ارتباطات: صادق شایان ، محققان و نویسندگان: مهدی رسولی ، محبوبه Spehidavi Najahali Tagipur ، محمدرضا علی اکبری ، محمد نصرآبادی ، مصطفی حاج حسینی ، فاطمه نصرآبادی و ماریام شهرام پور.

“در وادی عرفات” کاری از گروه اخلاق و زندگی مدنی رادیو تهران است که از گروه F. باند 94 مگاهرتز برای شما خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید