پخش زنده پاریسن ژرمن امشب ۱۴۰۱


پخش زنده پاری سن ژرمن امشب 1401 | پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امشب 18 مرداد 1401

پخش زنده بازی امشب پاری سن ژرمن از تلویزیون + پخش زنده بازی فوتبال پاری سن ژرمن امشب بدون سانسور (18+) + پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت + پخش زنده پاری سن ژرمن سن ژرمن بازی امشب ژرمن را در ادامه مطلب ببینید

چگونه با ایران همگام شویم.

پاری سن ژرمن و نانت امشب در سوپرجام فرانسه به مصاف هم می روند. نحوه تماشای زنده پاری سن ژرمن نانت در 9 آگوست 1401 با ایران.

پی اس جی و نانت به عنوان قهرمان لیگ فرانسه و جام حذفی فرانسه امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در دیدار انفرادی سوپرکاپ فرانسه به مصاف هم خواهند رفت. نحوه تماشای زنده بازی پاری سن ژرمن و نانت در 9 اوت 1401 با ایران.

پخش زنده پاری سن ژرمن نانت در 9 اوت 1401

پاری سن ژرمن که فصل گذشته با حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی تنها شانس قهرمانی لیگ را داشت، در این رقابت ها به سختی قهرمان شد.

با وجود مسی امباپه و نیمار، آنها نتوانستند در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشند و به همین دلیل سران تیم قطری پس از تمدید قرارداد امباپه که قرار بود راهی رئال شود، پوچتینو را برکنار و کریستوفر گالتیه را جایگزین او کردند.

از زمان ورود و خروج دیماریا و کالین دوگبا، گوتیه تنها ستاره پورتو ویتینی را از فصل قبل خریداری کرده است. این دو تیم در 10 سال گذشته 21 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 18 پیروزی برای پی اس جی و تنها 3 پیروزی برای نانت بوده است.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

برای تماشای پوشش زنده بازی بین پاری سن ژرمن و نانت در تاریخ 9 اوت 1401 در شروع بازی، لطفا از یکی از لینک های زیر استفاده کنید:

فوتبال زنده امشب

دیدگاهتان را بنویسید