پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس امروز 3 اردیبهشت 1402


دانلود خلاصه بازی دربی پرسپولیس استقلال 12 اردیبهشت 1402.

شبکه سه سیما روز یکشنبه 12 اردیبهشت 1402 بازی مورد انتظار استقلال و پرسپولیس را پخش کرد.

گل اول پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر در دقیقه 49

این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران که یکی از بزرگترین ورزشگاه های آسیاست برگزار شد. ورزشگاه مملو از هواداران پرشور بود که مشتاق دیدن تیم های مورد علاقه خود در زمین بودند.

استقلال و پرسپولیس دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هستند که رقابت دیرینه ای با هم دارند که قدمت آنها به چند دهه قبل می رسد. این دو تیم در طول این سال‌ها بارها به مصاف هم رفته‌اند و در هر بازی رقابت‌های شدیدی صورت گرفته است.

بازی در حالی آغاز شد که هر دو تیم محتاطانه بازی کردند و سعی داشتند همدیگر را حس کنند و نقاط ضعف دفاع حریف را پیدا کنند. با این حال، با پیشرفت بازی، هر دو تیم سرعت خود را افزایش دادند و تهاجمی تر بازی کردند.

استقلال در نیمه اول با ضربه خوب یکی از ستاره های خود پیش افتاد. با این حال پرسپولیس دقایقی بعد به سرعت با گل پاسخ داد.

در نیمه دوم دو تیم سخت برای پیروزی جنگیدند و چند تماس نزدیک از دو طرف انجام شد. با این حال هیچ یک از دو تیم موفق به زدن گل دیگری قبل از سوت پایان نشدند.

با وجود تساوی هر دو تیم در این دیدار مهارت و ورزش قابل توجهی از خود نشان دادند. هواداران با یک بازی مهیج پذیرایی کردند که تعدادی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران را به نمایش گذاشت.

شبکه 3 تلویزیون ایران با پخش زنده این مسابقه فوتبال برای بینندگان سراسر ایران و خارج از ایران بسیار عالی عمل کرد. پوشش آنها جامع بود و تمام اطلاعات مورد نیاز برای دنبال کردن بازی را در اختیار بینندگان قرار می داد.

بیشتر بخوانید  درگذشت پسر کریستیانو رونالدو (+عکس) فوت فرزند رونالدو – ایران چطور

در مجموع این جدال قهرمانی استقلال و پرسپولیس اتفاق هیجان انگیزی بود که تا سال ها در ذهن فوتبالدوستان خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید