مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پخش زنده بازی ایران و لبنان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله




بر اساس گزارش ها شمانیوز: دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود. پیش از این اعلام شده بود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش از قطعی شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه برای این دیدار خبر داد.

همچنین به گفته احسان اصولی، عضو هیئت مدیره انجمن و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، یک سوم سکوی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در اختیار هواداران تیم ملی قرار خواهد گرفت. . .

این ورزشگاه 27 هزار نفر ظرفیت دارد و در شهریور 96 با حمایت مالی آستان قدس رضوی راه اندازی شد. ( برای تماشای پخش زنده بازی ایران و لبنان اینجا کلیک کنید )

سامانه فروش بلیت از طریق آدرس footballeticket.ir و با توجه به کد ملی افراد واکسینه شده بررسی می شود.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی است. تیم ملی ایران برای حفظ شانس خود برای صدرنشینی در گروه و جلوگیری از سقوط بیشتر در رنکینگ فیفا نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16 روز سه شنبه 9 فروردین در آخرین دیدار خود در فینال رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پذیرای لبنان خواهد بود.

هاشمی جواهری سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ظرفیت تماشاگران یک سوم ورزشگاه یعنی 8 هزار نفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شد + عکس- اخبار اصفهان - اخبار استانها تسنیم

هاشمی جواهری افزود: هیئت فوتبال استان مسئولیت برگزاری مسابقه را بر عهده دارد، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ناظر و دستیار هیئت فوتبال استان و هیئت و مجری هیئت فوتبال استان است.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: درباره نحوه فروش بلیت به تماشاگران و سایر جزئیات جلسه ای برگزار می کنیم. ( برای تماشای پخش زنده بازی ایران و لبنان اینجا کلیک کنید )

ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار لبنان

از خط دروازه شروع می کنیم. اسکوچیچ از علیرضا بیرانوند به امیر عابدزاده رسید و حالا اگر امیر عابدزاده اشتباه پاس بدهد، بازیکن شماره یک تیم ملی همیشه می ترسد که به اشتباه جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد و این استرس بدون شک برای هر دروازه بان تیم ملی خوب خواهد بود. . امیر عابدزاده یا علیرضا بیرانوند؟ اسکوچیچ اگر بخواهد به عنوان مربی اروپایی فعالیت کند، دوباره مقابل امیر عابدزاده بازی می کند تا به او ثابت کند که اشتباها دروازه بان شماره یک خود را پشت سر نمی گذارد. در غیر این صورت علیرضا به تیم ملی بازمی گردد. به خصوص که این دروازه بان هم به اشتباه جای خود را در تیم ملی از دست داد.

در خط دفاعی نیز بازگشت سده محرمی به پست دفاع راست خبر خوبی برای تیم ملی است. در قلب خط دفاعی به راحتی می توان دیدار محمدحسین کنعانی زادگان و مجید حسینی را پیش بینی کرد چرا که شویا کلیل زاده به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد. امید نورافکن یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ است که قرار است این بار در پست تخصصی حضور داشته باشد. یعنی دفاع چپ و در این صورت میلاد محمدی دوباره نیمکت نشین می شود.

بیشتر بخوانید  ۴ انشا درباره تلفن همراه با زبان طنز و غیر طنز برای کودکان و نوجوانان

بازی سعید عزت اله و احمد نورالهی در مقابل خط دفاعی باعث تقویت تیم ملی در فاز دفاعی و حمله می شود چرا که احمد نورالهی هافبکی است که دوست دارد پیشرفت کند و گل بزند. سعید نیز مانند صادق محرمی برای این دیدار به اردوی تیم ملی بازخواهد گشت. بازگشت بازیکنان اصلی به تیم ملی تنها به این دو بازیکن ختم نمی شود. کاپیتان به تیم ملی بازمی گردد علیرضا جهانبخش. او و علی قلی زاده دو هافبک تیم ملی خواهند بود. ملی پوشان در این دیدار تا حدودی تهاجمی تر از دیدار قبلی بازی خواهند کرد چرا که لبنان از نظر فنی در حد کره نیست و از طرفی ملی پوشان به دنبال این هستند که این دیدار را با پیروزی خوب به پایان برسانند.

سردار آزمون در نوک خط حمله تیم ملی. این به احتمال زیاد تصمیم اسکوچیچ برای فاز تهاجمی است. اسکوچیچ در گذشته در غیاب سردار آزمون و مهدی طارمی هرگز با دو مهاجم سرمربی تیم ملی نبوده است. این بار مهدی طارمی نیست. آیا اسکوچیچ نظر خود را تغییر می دهد؟ وحید امیری پشت سردار آزمون. به عنوان یک بازیساز یا مهاجم دیگر یا هر عنوان دیگری. احتمالا این نسخه نهایی اسکوچیچ برای خط حمله خواهد بود. البته این یک پیش بینی است. او می گوید وحید امیری در بازی های گذشته نشان داده که در نیمه ها بازیکن خوبی است. او و علیرضا جهانبخش می توانند مدام در طول مسابقه جای خود را عوض کنند. اسکوچیچ این روش را زودتر در یکی از مسابقات امتحان کرد که به خوبی جواب داد. البته وحید امیری امروز به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی تمرین کرد و حضورش در ترکیب ثابت مشخص نیست. شاید امروز با این تیم تمرین نکرد چون می خواهد فردا با استراحت بیشتر و بهبودی مصدومیت در تیم ملی حضور داشته باشد. در هر صورت در غیاب امیری تیم ملی می تواند با دو مهاجم بازی کند یا بازیکن دیگری نقش وحید امیری را بازی کند. مثلا مهدی ترابی. در اردوی تیم ملی مهاجمان کافی برای بازی با دو مهاجم وجود دارد. کریم انصاری فرد، الهیار صیادمنش و… سامان کودوس اگر در اردوی نماینده بود، اسکوچیچ چندان نگران این پست نبود. یا مهدی کایدی. اما هیچ کدام در اردوی تیم ملی نیستند.

بیشتر بخوانید  آمریکا تحریم‌های جدیدی را هم‌زمان با نشست دموکراسی اعلام می‌کند

از خط دروازه تا خط حمله؛ اسکوچیچ به اندازه کافی بازیکن جایگزین دارد و در طول بازی می تواند با خواندن بازی و تعویض های به موقع شرایط را به سود ایران تغییر دهد. 4-1-4-1 یا 1-3-2-4؟ ما تکرار میکنیم. این اصلا مهم نیست روش های درون بازی منجر به پیروزی یا شکست نمی شود. بازی در زمین و فاصله بین بازیکنان چیزی است که به برتری تیم رای می دهد. ( برای تماشای پخش زنده بازی ایران و لبنان اینجا کلیک کنید )


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *