مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پخش آنلاین نود برنامه یکی دو؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


برنامه نود فردوسی پور به کدام شبکه نقل مکان کرد؟

دلگرم کننده: خبر ورزشی نوشت: از منابع نزدیک به سیمی مطلع می شویم که همزمان با حذف نود و عادل فردوسی پور از چرخه برنامه در شبکه سه، بحث و تبادل نظر بین مدیران ارشد «علی فروغی» در جریان است. “. «برای ادامه این برنامه! در همین راستا شنیده ایم که شنبه شب پس از انتشار تصاویری از مجموعه دکور برنامه نود در استودیو 11 این موضوع توسط معاون سیما با جدیت بیشتری برخورد شده است.

سید مرتضی میرباقری در دیدار با مسئولان عالی سازمان ها و نهادهای ذیربط نسبت به تعطیلی یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی اعتراض کرد. ظاهراً وی که یکی از حامیان اصلی برنامه نود است، این اقدام را برای نادیده گرفتن سلیقه مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران و سلب اعتماد به آرای داده شده به این برنامه در نظر دارد. بخش محبوب ترین برنامه تلویزیونی.

به گفته جمعی از مسئولان صدا و سیما که مخالف حذف برنامه 90 بودند، این تصمیم در حالی اشتباه محض تلقی شد که دیگر شبکه های ماهواره ای از هر فرصتی برای جذب بیننده ایرانی استفاده می کنند. از این رو گفته می شود که میرباقری در گفتگو با عادل فردوسی پور بله، او تصمیم گرفت نود برنامه با همین نام و مطالب تا یک یکی دو شبکه تلویزیونی آن را جشن بگیرید و در قسمت دیگری از سازمان به همان شکل و شمایل تهیه و توزیع کنید.

به نظر می رسد عزم مسئولان عالی سیما برای تخریب نکردن برنامه دهه 90 با بازخوردهای مردم کوچه و بازار مبنی بر حذف این برنامه از کنداکتور شبکه سه بیشتر دگم شد و متوجه سوء استفاده از این برنامه شدند. شبکه های انور آبی.

بیشتر بخوانید  برادر آقای سوپراستار کاندید شورای شهر تهران شد

از سوی دیگر با انتقال نود به یکی دیگر از شبکه های سیما، علی فروغی می گوید که این برنامه باید از شبکه سه حذف شود و هیچ لطمه ای به تصمیم این مدیر سازمان وارد نمی شود. .

شایان ذکر است که شرط اصلی انتقال برنامه 90 به شبکه دیگری رضایت شخصی عادل فردوسی پور به عنوان تهیه کننده برنامه است و باید دید وی تصمیم مدیر ارشد سازمان را خواهد پذیرفت یا همچنان منتظر بازگشت خواهد بود. به کانال 3

گفتنی است بر اساس گزارش های RTV هیچ یک از برنامه سازان و مجریان ورزشی شبکه یک تا شش و حتی شبکه نسیم از اجرا و ساخت برنامه نود خودداری کردند. در واقع هیچکس حاضر نیست این همه ریسک کند و از طرفی هیچکس حاضر نیست به احترام دوستی با عادل فردوسی پور این کار را بپذیرد.


جداکننده خط


بیشتر

لحظه تلخ جمع آوری دکور نود + برنامه فیلم

سورپرایز عادل فردوسی پور توسط عوامل نود + فیلم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *