پتروشیمی نوری از موفق‌ترین شرکت‌های پتروشیمی‌ کشور است



اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به عنوان مالک بیش از 15 درصد سهام نوری، طی بازدید از فرآیندهای فرآیندی و پروژه های در دست اجرای این شرکت با صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری دیدار کردند. .

در ابتدای این جلسه مهندس صانعی گزارش مختصری از دستاوردهای شرکت در سال گذشته، پیشرفت پروژه های جاری، ظرفیت تولید و فروش محصولات و وضعیت موجود موجودی شرکت را خیر مقدم گفت. بازار.

رکن آبادی، رئیس هیئت مدیره تاپیکو، پتروشیمی نوری را یکی از موفق ترین شرکت های تولیدی در بین محصولات پتروشیمی کشور دانست و خاطرنشان کرد: ستایش شد.

وی کسب این مدال ها را نتیجه تفکر سیستمی و کار تیمی موفق در این شرکت ارزیابی کرد و آمادگی گروه خود را برای هرگونه همکاری در پیشبرد اهداف شرکت پتروشیمی نوری اعلام کرد.

در نهایت دکتر مسعود اسمخانی، مدیرعامل و قائم مقام شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین با تاکید بر نام پتروشیمی نوری در بین شرکت های پتروشیمی کشور، حضور در این مجموعه را خوشایند و افتخارآفرین توصیف و ابراز امیدواری کرد. با وجود مدیریت موفق و کادر توانمند و همچنین پروژه های خوبی که این شرکت در اختیار دارد می تواند همانند گذشته به حضور مثبت و موثر خود در اقتصاد کشور ادامه دهد.

روابط عمومی پتروشیمی نوری

بیشتر بخوانید  ۲۹ دکوری‌ چوبی زیبا | با این وسایل چوبی به دکوراسیون خانه، حس زندگی ببخشید

دیدگاهتان را بنویسید