پای گوربانی: گلی که به پرسپولیس زدم را نمی بینم!


عرفان هاجوبابای: بدون شک یکی از به یاد ماندنی ترین دربی های تاریخ هواداران استقلال پیروزی این تیم با نتیجه 3 بر 2 مقابل رقیب سنتی خود در بازی برگشت لیگ چهارم است. بردی که با گل پیروز گوربانی در دقیقه 94 به دست آمد و مدافع شماره 20 استقلال نام خود را برای همیشه در تاریخ این تیم ثبت کرد. مقتول که زمانی بازوبند کاپیتانی استقلال را بسته بود ، چند سالی است که کفش های خود را آویزان کرده و وارد دوره مربیگری شده است. او برای مدتی در شرف بازگشت به تیم سابق خود بود اما به دلایلی هر بار این اتفاق نمی افتد. شماره 20 استقلال سابق در گفتگو با خبرآنلاین او یک بازی خاطره جالب با چند عکس قدیمی داشت که در زیر می خوانید:

پای گوربانی: گلی که به پرسپولیس زدم را نمی بینم!

دقیقاً یادم نیست که کدام بازی است ، اما اگر اشتباه نکنم ، در سال 1988 در پایان این فصل قهرمان شدیم. کاپیتان استقلال کار بسیار دشواری است و افتخار بزرگی است. فکر می کنم دو یا سه نفر بودیم که از جوانی استقلال شروع کردیم و به نوار تیم بزرگسالان رسیدیم ، اما یادم نیست که برای اولین بار کدام بازی را روبان پوش کردم. بعضی اوقات در استقلال درباره کاپیتانی اختلافات و اختلافاتی پیش می آمد و مدتی من درگیر این مسائل شدم. در نهایت ، گاهی اوقات یک سری ناسازگاری بوجود می آید ، اما این بازوبند آنقدر جذاب است که ارزش جنگیدن دارد. فراموش نکنید که!

پای گوربانی: گلی که به پرسپولیس زدم را نمی بینم!

این بازی سایپا و سردار بوکان در جام حذفی است که من با افتخار آن را با آقای دایی بردم. من در دربی در سال 1982 نیز مقابل آقای دی بازی کردم. همه فکر می کردند پرسپولیس در این مسابقه به راحتی پیروز خواهد شد زیرا تیم بزرگی پر از بازیکن بود ، اما خدا را شکر نه تنها در این بازی پیروز شدیم ، بلکه فکر می کنم سکوی پرتاب برای من و امیرحسین صادقی. در طول بازی با علی دایی آشنا شدم که بسیار حرفه ای بود. علی دایی برای ما همیشه یک افسانه است و یک افسانه باقی مانده و به هر حال یک روز این رکوردها شکسته خواهد شد. چه خوب است که قهرمان بزرگی چون رونالدو رکورد آقای دایی را شکست.

بیشتر بخوانید  عمر فاروق کیست | شهادت حضرت عمر فاروق

پای گوربانی: گلی که به پرسپولیس زدم را نمی بینم!

این عکس مخصوص دربی 3-2 است. قبل از این مسابقه ، او به من گفت که من گل می زنم و من همچنین به سبو شهبازیان که هم اتاقی ام بود گفتم که من گل می زنم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. به طور کلی ، من از بازی هایم فیلم نمی بینم و اخلاق آنچنانی ندارم. من این گل را هم نمی بینم. پسرم به سنی رسیده است که عاشق فوتبال است و گاهی اینترنت را جستجو می کند و آن را به من نشان می دهد ، اما من فقط برای نشستن و تماشای این کار را نمی کنم. خوشبختی من بعد از این گل نیز وقتی خود را بلند کردم و آن را نشان دادم بسیار خودجوش و بداهه بود. من هیچ برنامه ای برای او نداشتم. سپس گلی در رختکن ، امیر گاله نوح در رختکن به من گفت دعای مادرت این است که تو این گل را بیاوری.

پای گوربانی: گلی که به پرسپولیس زدم را نمی بینم!

فکر می کنم این عکس مربوط به زمانی است که من و امیرحسین صادقی به یک روزنامه دعوت شده ایم. اگر اشتباه نکنم روزنامه استقلال جوان بود. اینجا من از استقلال جدا شدم و با امیرحسین اختلاف داشتیم. من فکر می کنم این یک وضعیت آشتی بود. فعلاً رابطه خاصی با امیرحسین ندارم. من در سال 2000 ، سه سال قبل از امیرحسین دو به استقلال آمدم. امیرحسین و وحید طالبلو در سال 2002 به استقلال اضافه شدند اما تثبیت و صعود ما در استقلال همزمان اتفاق افتاد. امیرحسین کودک بسیار خوبی است ، اما در کل من به دلیل شرایط زندگی ارتباط زیادی با بازیکنان سابق ندارم و فقط با چند نفر تلفنی صحبت می کنم ، مانند محمد هرمگا ، مهدی هاشمی نسب ، پرویز برومند ، سهراب بختیاری زاده و سیروس دین محمدی. ما چند سالی است که با علی منصوریان رابطه نداریم وگرنه علی مثل برادرم بود و هنوز هم هست اما حدود سه سال است که رابطه خاصی نداریم. مشکل ما هیچ ارتباطی با سال 2007 و برکناری ناصر خان ندارد. ما می خواستیم ناصر خان بماند ، اما برکناری وی اشتباهی بود که توسط آقای فتح اله زاده انجام شد. ما می توانستیم با ناصرخان خیلی بهتر عمل کنیم. همچنین با فرهاد مجیدی جلسه ای داشتیم که وی پیشنهاد کمک به من را داد. اما من قبول نکردم. این رابطه ما بود. من تعدادی هدف تعیین کرده بودم که باعث شد احساس کنم فعلاً نمی توانم در استقلال سهیم باشم. البته اگر لیاقت آن را داشته باشم قطعاً روزی به استقلال برمی گردم.

بیشتر بخوانید  آغاز مسابقات دو و میدانی ایران در هشتمین روز بازی های المپیک

بیشتر بخوانید:

علی کریمی رسما از الدحیل جدا شد / عکس

به سرزمین رویاها بروید / عکس

بحران جناح چپ برای تیم فرهاد مجیدی

258 41

دیدگاهتان را بنویسید