مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پای سرود سلام فرمانده به کاخ سفید باز شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: یکی از نشریات مرتبط با معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: به یقین می توان گفت که سرود «سلام فرمانده» هر جا که طنین انداز شود، پایه های کاخ سفید را می لرزاند و دیری نمی گذرد که همه مومنان به مهدی در شهرهای آمریکا و حتی حتی المقدس هستند. در این سرود را در مقابل و داخل کاخ سفید بخوانید.

مجله خبری داخلی سپاه درباره سرود سردار سردار نوشت: چند روزی است که سرود ساده و روان روستای سردار به زبان و دل بسیاری از مومنان همزمان با ورود حضرت مهدی (عج) در بسیاری از نقاط کشور خوانده شده است. جهان در برابر اندیشه مهدویت در برابر چشم میلیاردها انسان پنبه است. وقتی طنین می اندازد، صدایش پایه های کاخ سفید را می لرزاند و دیری نمی گذرد که همه مومنان مهدی در شهرهای آمریکا و حتی جلو و داخل کاخ سفید این سرود را زمزمه می کنند.

سلام فرمانده عنوان نماهنگی با محوریت ابوذره روحی از مداحان اهل بیت (ع) و شاعر سید مهدی بنی هاشمی است که در چند ماه اخیر به همراه چندین دهه نود اجرا شده است. .

گوشه های پنهان از سرود “سلام فرمانده”

مدیرمسئول روزنامه کجهان نوشت: «سلام فرماندهان» نشان داد نباید منتظر ماند تا شواهد میزان نفوذ اعتقاد را نشان دهد.

بیشتر بخوانید  خبر مهم؛ یارانه سوخت حذف می‌شود

حسین شریعتمداری: کیهان در یادداشتی در روزنامه نوشت: «مارپیچ سکوت» دالانی فرضی و راهرویی است که رسانه ها دیوار آن را می سازند. استفاده از مارپیچ سکوت زمانی است که باورهای مردم با اهدافی که دشمن دنبال می کند همخوانی نداشته باشد. در این صورت دشمن نسبت به عقاید اکثریت سکوت می کند و با استفاده از رسانه های در دسترس خود و روزنامه نگاران حقوق بگیری که به کار می گیرد، سعی می کند باورهای مورد قبول اکثریت اقلیت و عقایدی را که آنها می خواهند از آن خودشان باشد متقاعد کند. . باورها و خواسته های اکثر مردم را ارائه دهید!

اگر دشمن موفق شود از این ترفند استفاده کند کمترین نتیجه این خواهد بود که تعداد قابل توجهی از مردم دیدگاه خود را اقلیت می دانند و ترجیح می دهند نظر خود را بیان نکنند که در این صورت فضای جامعه به نفع دشمن ایجاد می شود. نماها خطرناکتر این است که نسل جدید از فضای موجود آدرس اشتباه بگیرد!

وی به سرود معروف، جذاب و روح نواز «سلام فرمانده» اشاره کرد. این سرود از اولین روزهای اجرای خود با تبلیغات گسترده دشمنان ریز و درشت خارجی و داخلی مواجه شد، اما با وجود هجمه های گسترده، با استقبال پرشور مردم به ویژه در دهه 90 مواجه شد. سرود سلام فرمانده مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و از جهان اسلام فراتر رفته و همچنان به تسخیر دلها و حرکت سریع ادامه می دهد. گستره جامع و شتابان این سرود سندی قدرتمند است که نشان از اعتقاد عمیق و عشق مثال زدنی مردم از همه اقشار به اعتقاد حضرت صاحب الزمان ارواحنا لاترب مقدم الفید به تحقق آن در انقلاب اسلامی دارد. و سیستم از آن سرچشمه می گیرد. در مَثَل، همان صلوات بلند است که در ندای ملکوت، پرهیزگاران و حبیب بقیه خدا را به میدان آورد و غضب دشمن که شبیه به وهم است، دیگر. اثبات عظمت آن

بیشتر بخوانید  لزوم برنامه‌ریزی‌ دقیق‌ برای ایجاد زیست‌بوم‌های فناوری

و حال این سؤال پیش می آید که وقتی همه شواهد حاکی از عمق و گستردگی باورهای اسلامی و انقلابی در مردم است، چرا باید منتظر بسط حماسه هایی مانند سه مورد ذکر شده و سپس میزان تعهد توده ها به اسلام و اسلام باشیم. انقلاب؟

طرح توجیهی یارانه ها با تبلیغات شوم دشمنان بیرونی و مهره های داخلی آنها مواجه شد، اما در مجموع از 85 میلیون نفر جمعیت ایران اسلامی تنها چند هزار نفر در 14 استان به خیابان ها ریختند که بسیاری از آنها در یک استان بودند. طرفین، پشت کردند تا اراذل جلو را ببینند./55 آنلاین


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *