پایگاه شهید بابایی یکی از واحدهای مهم “نهاجا” است / ما یک کشور مستقل هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش ، خلبان امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید بابای اصفهان که با حضور مسئولان و فرماندهان استانی برگزار شد ، به احترام ایتا بابای ، ابو دیگر شهدای گرانقدر این پایگاه و با اشاره به موقعیت استراتژیک پایگاه شهید بابایی گفت: این پایگاه در 8 سال دفاع مقدس ماموریت ها خاص آه تو به ویژه ، وی نقش مهمی در حفظ شریانهای اقتصادی باز کشور و حفاظت از منابع نفتی آن و همچنین دستگیری ریج شیطانی داشت.

وی با اشاره به وجود جنگنده های رهگیر F14 ، F7 ، PC7 و همچنین آموزش دانش آموزان جوان اهمیت این پایگاه را دو چندان کرد و افزود: زیرساخت های آموزش خلبانی در کشور در این پایگاه قرار دارد و یک مناسب و استاندارد است مدل اندازه گیری برای شناسایی قدرت جنگی.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کشور ما در کانون توجه دشمنان و دشمنان است زیرا ایران اسلامی توانمند و مستقل است و این ثابت شده است و آنها احساس خطر می کنند زیرا با پدیده ای نوظهور روبرو شده اند. و چه کسی حقیقت را می گوید

امیر نصیرزاده به این نکته اشاره کرد مقام معظم رهبری آنها اجازه توقف در مسیر پیشرفت را نمی دهند ، وی گفت: این پایگاه توانایی دفاع از جنوب ، غرب و شرق کشور را دارد و در دفاع مقدس این ماموریت و نقش ویژه ای در اسکورت تانکرها ، محافظت از بنادر و حفظ شریان های اقتصادی داشت.

بیشتر بخوانید  عربستان برای لبنان شرط گذاشت

وی با تشکر از سرتیپ دوم فتح ، وی را یکی از بهترین خلبانان نیروی هوایی ارتش و مردی بسیار مبتکر خواند که اقدامات وی در امور معنوی و اجتماعی موجب رضایت می شود. مندی وی خانواده های کارمندان را مورد بررسی قرار داد و با معرفی امیر سرتیپ دوم علیرضا موتیوا به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید بابایی ، وی همچنین مردی بسیار متخصص و شایسته بود و فرماندهی را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاشت. و.

در ابتدای مراسم ، امیر فتح فرمانده سابق پایگاه شهید بابای گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران تصدی فرماندهی پایگاه ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید