پایان چله دوم | مطالبات بست نشینان هنوز پابرجاست



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; بر اساس قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در کشور 32 نهاد و دستگاه و دستگاه اجرایی متولی امر حجاب و عفاف هستند که باید قوانین مربوط به این مقوله مهم را با رعایت شئونات مقدس اجرا کنند. شریعت، احکام ائمه انقلاب و قانون اساسی کشور اسلامی ما.

حجاب همواره اصل و رکن و خط قرمز نظام محسوب می شود و رعایت آن حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی انقلاب شکوهمند ماست، لذا این مقوله همواره مورد توجه جدی بوده و بی توجهی به آن ممنوع اکیداً ممنوع است.

آذرماه امسال بود که جمعی از بانوان عفیف و مطالبه گر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام تحصن کردند و خواستار اجرای قانون حجاب و عفاف در جامعه و رهایی از برخی اقدامات وقیحانه شدند. در افشای حجاب و بدحجابی. به زودی این اقدام به صورت خودجوش و مردمی در سراسر کشور آغاز شد و از آنجایی که آستان امامزادگان و بکا متبرکه همواره پناهگاه و پناهگاه مردم در اقصی نقاط کشور بوده است، دوران تبعید در این مکان ها بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

مهدیه خادم از بانوان مطالبه گر و پاکدامن که نقش سازنده ای در روشنگری و تبیین مبانی دینی، ارزشی و انقلابی زنان سراسر کشور داشت، عصر روز سه شنبه 25 بهمن ماه در پایان چهل و دومین روز سراج24 با اشاره به اهداف 5 گانه مدعیان حجاب و عفاف گفت: فعال سازی سیستم نظارتی پلیس در حوزه حجاب و پوشش زنان، توجه به هشدارها به متخلفان، هشدار به قانون شکنان. سلبریتی هایی که هنجارشکنی می کنند و در محافلی مانند جشنواره های فیلم فجر هم حضور دارند -البته امسال در فجر 1401 شرایط بهتر شده است – این خواسته ماست.

بیشتر بخوانید  جشنواره‌ی خبری نویسبان اسنپ برای حفظ محیط زیست

وی در خصوص دیگر خواسته های بانوان شهرک اظهار داشت: وزارت صمت به عنوان متولی حوزه پوشاک باید نظارت کامل تری بر تولید پوشاک و پوشاک مرتبط با موضوع حجاب داشته باشد البته. . ، این الزام از جمله قوانین مصوب سال 68 است که نادیده گرفته شده است. قوای سه گانه در پوشش پوشش زنان و مردان کارگر در ادارات نیز باید دستورالعمل های قانونی را رعایت و ابلاغ کنند و بر اجرای آن نظارت دقیق داشته باشند.

خادم گفت: فضای مجازی آفتی است که ارزش ها را از بین می برد. وی بیان کرد: کنترل فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای اثربخشی معارف اسلامی و تربیت نسل جدید ضروری به نظر می رسد لذا از متولیان امر و مسئولین تقاضا داریم به آن توجه ویژه داشته باشند.

زنان خواستار حجاب و عفاف (1)

زنان خواستار حجاب و عفاف (4)

زنان خواستار حجاب و عفاف (2)


دیدگاهتان را بنویسید