پایان چاپ “معصومه” / داستان چند روز از زندگی یک مبارز


رحیم میرعظیم در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه گفت: معصومه هشتمین اثر مکتوب من در زمینه دفاع مقدس است که به زودی منتشر می شود.

نویسنده ابركوهی اذعان داشت: كتاب مذكور از زندگی چند روزه یكی از رزمندگان برای هشت سال دفاع مقدس است كه فقط تعداد كمی از رزمندگان چنین روزهایی را تجربه می كنند.

میرعظیم اظهار داشت: در این اثر نیز مانند سایر آثار تولید شده در حوزه حفاظت مقدس تلاش می شود خاطرات این دوره به روشی روان روایت شود و گروه های اصلی سنی می توانند برشی کوتاه از تاریخ حفاظت مقدس را مرور کنند با خواندن کتاب.

نویسنده مجموعه کتاب های داستانی ماندگار ادامه داد: در این کتاب مانند کتاب های یک فرشته یا یک مرد ، موفق باشید ، یک هفته در جهنم ، یک داستان بی تاب ، یک منجی و چشم آبی این آزمایشات به صورت چند داستان در یک صفحه ، شبیه به داستان ها یا مینی مال ها ساخته شده است ، به طوری که خواننده می تواند با ورق زدن در هر صفحه ، چیزی را برای خواندن انتخاب کند و بدون اینکه شخصیت اصلی کتاب را ملاقات کند.

وی افزود: به دلیل فرصت های محدودی که در دسترس عموم قرار دارد ، کتاب مسموم به انداز as کتاب های قبلی است و در هر زمان و هر مکان قابل خواندن است.

گفتنی است ، این روزنامه نگار و نویسنده تاکنون خاطرات بیش از 80 شهید را جمع آوری کرده است.

انتهای پیام (ها)


بیشتر بخوانید  تاج در البرز بیش از 100 بیمار در یک روز در بیمارستان بستری شدند

دیدگاهتان را بنویسید