مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پایان سریال سرکش لو رفت! / جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، در سریال یاگی قهرمان رمان سالتو سیاوش پسر 16 ساله ای است که در محله ای در جنوب تهران زندگی می کند و در مسابقات محله شرکت می کند. در یکی از این مسابقات محلی، دو فرد عجیب و غریب به نام های «سیا» و «نادر» سر راه او قرار می گیرند تا زندگی اش را برگردانند. سیاوش که مدتها منتظر چنین فرصتی بود دست به سینه آنها نزد ندانست چه چیزی در انتظارش است…

شخصیت های سریال یاگی دور از تصور نیستند و حتی محله ای که این سریال در آن فیلمبرداری شده است لیانچامپو محله ای در جنوب غربی تهران نام دارد.

مجموعه ای از قانون شکنان بر اساس کتاب سالتو در اینترنت دست به دست می شوند. در این کتاب سیاوش 16 ساله کشتی‌گیر نابغه‌ای است که سیا و نادر او را به اوج می‌رسانند تا از طریق سیاوش موادی را در مسابقات جهانی تحویل دهند. و حالا شایعاتی به گوش می رسد که طلا و برادر باخمن مافیای مواد مخدر هستند و باچمن خبری نیست.

داستان یک سری قانون شکن

یاغی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای نمایش خانگی ساخته شده است. محمد کارت کارگردان این سریال است. بازیگران اصلی این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی، آبان عسکری، محلک باقری، عباس جمشیدی فر، جواد حجاوی و علیکا ناصری هستند.

در سریال یاگی، جاوید (علی شیدمان) نوجوانی از زاغه های تهران است که بر اساس اتفاقات زندگی اش هنوز موفق به دریافت شناسنامه و هویت برای خود نشده است. خسته از همه سختی هایی که تا الان در زندگی اش پشت سر گذاشته و چون توانسته زندگی خوب و آبرومندانه ای را شروع کند با دختری به نام ابرا (علیکا ناصری) که به هم علاقه مند هستند ازدواج می کند. Door in Door به دنبال راهی برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه پدر مرحوم محمود گاندی است می‌تواند برای صدور شناسنامه به قاضی مراجعه کند، اما چاره‌ای جز انجام آزمایش ژنتیکی ندارد. که باید زنگ بزند خانواده های پدری او که کارشان تمام نشده است، از انجام آن سرباز می زنند. اما در این راه با مشکلات و حوادثی مواجه می شود.

بیشتر بخوانید  کشف دروازه هیدرولیک برای جلوگیری از سیل در ژاپن + فیلم

<п>اعلامیه پایان سریال سرکش فاش شد! / جزئیات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *