پایان رای گیری برای انتخابات هشتم سازمان نظام پزشکی / آغاز شمارش آرا



هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی صبح امروز ، 25 تیر در سراسر کشور آغاز شد و پس از ساعت 14 در ساعت 10 شب به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از دبیرخانه هیئت نظارت برای هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ، درهای مراکز رأی گیری ساعت 22:00 بسته می شود و رأی گیری فقط توسط افرادی که در آن بمانند انجام می شود. مرکز.

طبق اعلام دبیرخانه ، میزان مشارکت در انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی افزایش یافته و تعداد دقیق اعلامیه های مشارکت رای دهندگان پس از شمارش و نهایی شدن آرا اعلام می شود.

شمارش در تمام شهرها با 11 یا 17 عضو هیئت مدیره در پایان زمان رأی گیری آغاز شد.

نتایج اولیه شمارش آرا تا پایان فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، این انتخابات که در زمینه های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، علوم آزمایشگاهی ، مجوزها و بالاتر و گروه مامایی در استان تهران در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد ، از ساعت 8:00 صبح جمعه آغاز می شود. ، 16 ژوئیه ، همراه با سایر استانها در سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت 10 شب در شهرهایی با 17 عضو هیئت مدیره (بیش از 500000 نفر) از جمله تهران ادامه داشت. البته در صورت تمدید دوره رأی گیری ، زمان قانونی برگزاری انتخابات در شهرهای دارای 11 عضو هیئت مدیره در ساعت 8 شب پایان یافت.

به گفته عوامل اجرایی و نظارتی و حتی خود پزشکان ، این انتخابات بهتر از سالهای گذشته مورد استقبال قرار گرفت و منجر به مشاهدات خبرنگار ایسنا مستقر در شعبه اخذ رای تهران و اظهارات دکتر مسعود مردانی ، عضو سازمان علمی کمیته ستاد ملی. با کرونا ، پایبندی به پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید  یارانه 400 هزار تومانی تا کی پرداخت می شود؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید