پایان تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار در هفتمین جشنواره فیلم مدرسه – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، محمدرضا رضایی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی این مدرسه اواخر تیرماه امسال اعلام شد ، گفت: علاقه مندان و جوانان هلال احمر می توانند در قسمت کناری جشنواره با عنوان “دوستی مدرسه ای ، مدرسه ایمن “شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه اعضای هلال احمر نسبت به موضوعات خودیاری و کمک به دیگران ، احترام به مردم ، مراقبت از طبیعت و … خوب هستند ، افزود: این جشنواره ارزشمند انگیزه هنرها و دانشجویان مستعد in the art به منظور ایجاد محتوای هنری مناسب و خلاقانه در قالب فیلم های کوتاه کوتاه ، انیمیشن ، مستند ، علمی ، آموزشی ، موسیقی ویدیویی ، تیزر تبلیغاتی و وبلاگ تولید می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در جشنواره شرکت کنند ، گفت: شرکت در دو یا چند فیلم و همچنین شرکت در تمام بخشهای جشنواره رایگان است.

مدیر جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در ششمین دوره جشنواره ، در بخش “مدرسه هلال احمر ، مدرسه علوم انسانی” از میان هشت اثر برگزیده ، دو اثر به نام های “آوار” و “یک بار دیگر” کارگردانی شد توسط صالح حسینی از شهر این مرد بود.

وی گفت: دانش آموزان از سراسر کشور در تمام مقاطع تحصیلی می توانند آثار خود را برای شرکت در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی به آدرس www.madresefestiv.ir بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید  ماجرای پیروزی ملی پوشان وزنه برداری چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید