مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پاکدامن: استقلال با خرید چند ستاره دوباره شاخ می گیرد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهری رنجبر: علی پاکدامن ، شمشیرباز المپیک امیدوار است که صابر در المپیک توکیو بدرخشد. او که برای اولین بار دوئل المپیک را در توکیو تجربه می کند ، اکنون کاملاً آرام است. چون به قول خودش با آموزش زیر نظر پیمان فهری ، حالا او فقط به جنگهای پیست توکیو فکر می کند و تمام. بدون فکر کردن در مورد چیز دیگری ، حتی با دشواری مسابقه باکرونا.

* المپیک سرانجام فرا رسید. هوا چطوره؟
بله ، واقعاً زمان آن فرا رسیده است. خدا را شکر حال خوبی دارم. نه فقط من ، بلکه همه بچه ها. با تشکر از کادر فنی و فدراسیون ، امیدواریم پس از اتفاقات خوبی که داشتیم ، در المپیک توکیو بدرخشیم.

* دیگر چیزی برای پرواز گروه اول به توکیو باقی نمانده استرس ندارید؟
اکنون که هیچ استرسی برای روز سفر ندارم ، باید به توکیو برویم ، شب مسابقه فرا می رسد و روز مسابقه خواهد بود ، من به اتاق گفتگو می روم و سپس به پیست می روم ، اول را بزنید و دوم را بزنید ، فقط تلفن را بردارید تا ببینید آیا استرس دارم یا نه. نه (می خندد).

* المپیک توکیو المپیک متفاوت و دشواری است ، شما با استرس تاج زیادی تمرین کرده اید ، به نظر شما بازی های تاج المپیک آزار دهنده است؟
می خواهم بیشتر در مورد بازی خود و اینکه در مسابقه چه کار خواهم کرد ، با چه برنامه ای و چه تکنیکی فکر کنم. من به سختی المپیک با تاج فکر نمی کنم ، زیرا شرایط برای همه یکسان است. من فقط می خواهم مسابقه ام را به بهترین شکل به پایان برسانم.

بیشتر بخوانید  در این میان یک دستگاه کامیون حامل مرغ غیرمجاز توقیف شد

* همه به شمشیربازی اعتماد کرده اند و تا حدی انتظار مدال را دارند ، آیا این انتظار شرایط را دشوار می کند؟
در این شرایط مسئولیت ما بسیار سنگین است. خدا را شکر آنها روی ما و مدال المپیک ما حساب می کنند.

* آیا در مسابقات انفرادی رقبای خود را می شناسید؟
من قرعه کشی بدی ندارم. یک شمشیرباز ایتالیایی و یک مجارستانی رقبای من هستند ، اما در حال سقوط است. من بازی های شمشیرباز ایتالیایی را دیده ام ، وقتی وارد توکیو می شوم ، هنوز بازی های او را می بینم و تحلیل می کنم.

پاکدامن: استقلال با خرید چند ستاره دوباره شاخ می گیرد!

* فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟
نه در شمشیربازی ، بلکه در همه رشته ها ، یک ورزشکار با تمرین است. او باید با 60 ، 70 درصد آماده باشد ، نباید تا پایان فصل شروع کند ، وضعیت مبهم است ، باید دید در مسابقه چه اتفاقی می افتد و او باید فقط هوشیار باشد. بگذارید نتیجه من از المپیک خیلی خوب باشد.

* منظورتان یک مدال دیگر است؟
من واقعاً امیدوارم این اتفاق در توکیو بیفتد. به هر حال ، برای من فقط شرکت در المپیک مفید نیست و کسب مدال لذت بخشی است. امیدوارم مدال ما برای موقعیت کاروان المپیک در جدول رده بندی مثمر ثمر باشد.

* اگر مدال نگیرید چه اتفاقی می افتد؟
چه بخواهیم و چه نخواهیم یک ورزش است. برد و باخت وجود دارد ، چه کسی فکر می کند که ایتالیا برنده یورو شود؟ همه می گفتند تیم فرانسه قهرمان خواهد شد ، اما این اتفاق نیفتاد. در پایان ، همه به پتانسیل ما یا هر تیمی اعتماد می کنند. اکنون نیز همه به دلیل توانایی بالقوه خود بر روی طلای المپیک حسن یزدانی حساب می کنند ، خواه این انتظار برآورده شود یا نشود. وضعیت ما در این 4 سال بسیار خوب بود که انتظارات را افزایش داد اما حتی اگر مدال هم نگیریم نمی توانیم ناراحت شویم. من همیشه فکر می کنم در خارج از المپیک نیز همین بازی ها را انجام داده ام ، اما همچنین می دانم که می توانیم در توکیو بهترین عملکرد را داشته باشیم. درست است. به هر حال ، المپیک یک میدان بزرگ است. منطقی بودن المپیک است ، خواه شانس کسب مدال را داشته باشید یا نه.

بیشتر بخوانید  آزادراه‌ تهران-شمال و جاده چالوس دوباره بسته شد

* پیک کرونا کاروان را لغو کرد ، از این موضوع ناراحت نیستید؟
ما مراسم آزار و شکنجه نمی خواهیم ، باید برویم و با آرامش بیاییم. ما به لباس ، لباس و مراسم علاقه ای نداریم ، ما به المپیک می رویم تا خوب رقابت کنیم و با دست پر باز می گردیم.

* خبر تغییر سکوهای المپیک ارزشمند بود؟
از شنیدن خبر بسیار خوشحال شدم. این اتفاق خیلی خوبی بود ، فکر می کنم ما خوش شانس بودیم ، آقای صالحی امیری ، این بار رئیس کمیته ملی المپیک است ، من دوست دارم 20 سال ورزش ایران داشته باشم ، همه چیز عالی بود و فکر می کنم او 100 ساخت مجموعه های ورزشی ، مانند آزادی

* تیم استقلال برنده شد ، آنچه شما می خواستید اتفاق نیفتاد؟
فردا شب با انرژی زیادی از این پیروزی به توکیو می روم. استقلال در دربی بسیار خوب بود ، اگرچه پرسپولیس یک خط بعد از استقلال بود ، اما اگر استقلال چند ستاره بخرد ، دوباره بازیابی می شد اما بچه ها غیرت داشتند و بازی را بردند.

تماشاگران خدمات ورزشی

* پورتو همه را با طارمی تهدید کرد! عکس

* حمله پژمان جمشیدی به استقلال / عکس

* رفتار عجیب فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی قبل از دربی

251256

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *