مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

«پاسدارکُشی» با عملیات واحدهای موتوری!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

وقتی منافقین دهه 60 نتوانستند با کشتار مسئولان نظام جمهوری اسلامی را شکست دهند، از نظر خودشان وارد مرحله جدیدی شدند تا از «خط» استفاده کنند. [رویکرد] حمله “پاسدارکشی و حزب الله کوشی” به بدنه نظام و یکی از روش های آنها که در مجله مجاهد منتشر شد. [متعلق به منافقین] با عنوان «عملیات یگان موتوری» به شرح زیر است: «پرتاب نارنجک و بمب آتش زا به مراکز دشمن، تیراندازی انقلابی به مزدوران دشمن در مراکز حفاظت شده اطلاعاتی و اطلاعاتی و همچنین تیراندازی انقلابی به تک تک مزدوران دشمن در تردد. جاده ها آموزش داده شد…

یکی از نقشه هایی که یک یگان موتوری پس از فراگیری و کسب آموزش های نظامی کافی می تواند اجرا کند، انهدام مزدور دشمن در خیابان است.

نگهبان

نتیجه چه بود؟ کشته شدن پاسداران آمار عجیبی داشت و بیشتر آنها افراد عادی کشته شده بودند و مثلاً طبق گزارش منافکین رسمی وضعیت به این صورت بود: «از آغاز مرحله دوم مقاومت تا کنون. .. بیش از هزار نفر از نیروهای رژیم توسط یگان های عملیاتی این سازمان در تهران، گیلان، مازندران، فارس، همدان، اراک، خراسان، اصفهان، کردستان و … منهدم شدند که از این تعداد 28 نفر از مردم ایران بودند. سپاه پاسداران. وضعیت روشن شد و این نیز سند دیگری از مجله مجاهد است: «از 9 خرداد 1367 تا 9 خرداد 1378، حداقل 2800 مزدور رژیم بر اثر آتش رزمندگان مجاهد سازمان کشته شدند که 40 نفر از آنها نیروی نگهبان.”

بیشتر بخوانید  تصمیم مهم رئیس کابینه


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *