پاسخ سیستم ارتباطات از راه دور روابط عمومی تهران تا سال 2021 در تعطیلات – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر گوربان علی کومی با اشاره به روابط عمومی تهران برای روابط عمومی افزود: به منظور بهبود و ارتقا service خدمات مشتری و روند بهتر و پیگیری درخواست های شهروندان ، واحد روابط عمومی در سال 2021 در دو شیفت صبح و عصر فعالیت خواهد کرد در طول تعطیلات. “، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران است.

قمی افزود: پاسخ دهندگان اداره روابط عمومی در سال 2021 اداره کل روابط عمومی منطقه تهران به دلیل شش روز تعطیلی استان تهران توسط ستاد رزم ملی ویروس کرونادر تمام تعطیلات ، هر روز در دو شیفت و تا ساعت 10 شب آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرهای استان تهران هستیم.

مدیرکل روابط عمومی منطقه مخابرات منطقه تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: به منظور ایجاد ارتباطات جامع و پایدار برای مشتریان ، تصمیم بر این شد که کارشناسان اداره روابط عمومی در سال 2021 آماده پاسخ گویی باشند. حضور رسمی آن حتی در تعطیلات رسمی و رسمی سوالات و ثبت درخواست ها ، شکایات ، انتقادات و پیشنهادات شهروندان.

قمی افزود: مشترکان مخابرات از استان تهران می توانند هر روز از ساعت 8 تا 10 سوالات و مشکلات خود را در زمینه خدمات مخابراتی منطقه تهران به استثنای موارد مربوط به تلفن های همراه با کارشناسان مسئول این واحد بپرسند: 00 PM با شماره تلفن داخلی 2021. تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  نحوه رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید