پاسخ سازمان تحقیق به سازمان سنجش کننده: س questionsالات اشتباه از کنکور در تاریخ 11 ژوئیه برای سازمان ارسال شد



اختلاف بین سازمان سنجش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بر سر نحوه طراحی 1400 س forال آزمون سراسری هنوز به نتیجه قابل توجهی نرسیده است. پاسخ رئیس سازمان ارزیابی کشور.

در روزهای اخیر ، پس از برگزاری 1400 کنکور سراسری ، شاهد اعتراضاتی در مورد دشواری س questionsالات کنکور در ریاضیات و آزمایش ها بوده ایم که این امر نیز منجر به واکنش و موضع گیری مستقیم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش در تاریخ هفتم ژوئیه اعلام کرد که تعداد موضوعات موجود در ریاضیات هشت مورد ، در رشته تجربی 2 و در علوم انسانی 6 مورد است. تعداد س questionsالات خارج از اهداف کتاب درسی 12 س inال در درس ریاضیات و 9 س inال در زمینه تجربی است.

وی همچنین در مورد تعداد سوالات غلط گفت: در درس ریاضی یک سوال وجود داشت ، در رشته تجربی دو سوال وجود داشت. اگر کارکنان سازمان سنجش بخواهند موضوع را اثبات کنند ، ما اعلام کردیم که شما یک کارگروه تشکیل می دهید تا کارشناسان مربوطه حضور داشته و توضیحات لازم را ارائه دهند.

در همین حال ، هدایی ، رئیس سازمان سنجش کشور امروز در مصاحبه ای گفت: دوستانی که ادعا می کنند س examالات کنکور مشکل ساز است ، فقط بیانگر حرفه ای بودن خود در رسانه ها هستند. سرانجام ، ما نفهمیدیم کدام سوال برای کنکور دشوار است و هشت روز است که منتظر اسناد هستیم.

در پاسخ به این نظرات ، روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش در پاسخ به این نظرات گفت: “روز یکشنبه ، 20 ژوئیه ، نامه ای به سازمان سنجش به شماره 101/1/5700 ارسال شد و نظرات در مورد این سازمان از او س inالات شیمی ، ریاضیات ، فارسی و سوالات كوچك پرسیده شد و این جمله كه هیچ اسنادی برای هشت روز ارائه نشده است درست نیست. “سازمان تحقیقاتی هنوز در انتظار تشکیل کارگروه مشترک است و هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده است.”

بیشتر بخوانید  حضور قهرمان ووشو ایران در کلانشهر آبادان

۴٧٢٣٧

دیدگاهتان را بنویسید