مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پاسخنامه ارشد ۱۴۰۱ | کلید سوالات ارشد ۱۴۰۱

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پاسخ ارشد 1401 | مسائل کلیدی برای سالمندان سوالات و پاسخ های روانشناسی سالمندان و نتایج آزمون سالمندان را در ادامه مطلب بخوانید.

شرکت کنندگان در کنکور بالاتر می توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به دانلود سوالات ارشد ادامه دهند. این سازمان همچنین تا چند روز دیگر پاسخنامه های کلیدی آزمون را در وب سایت خود قرار خواهد داد. اما در مقاله حاضر جهت بهره مندی داوطلبان عزیز لینک مستقیم سوالات و پاسخنامه کنکور عالی در تمامی گرایش ها در 5 گروه آزمایشی قرار می گیرد و کافی است با کلیک بر روی نام آن را ارسال نمایید. از رشته شما

ضمناً داوطلبان محترم می توانند جهت اخذ سنجش تقریبی و همچنین مشاوره در زمینه انتخاب سایت با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس گرفته و تمامی سوالات خود را در خصوص پرسشنامه کنکور بالاتر مطرح نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

دانلود پاسخنامه کنکور سراسری

علاوه بر سوالات امتحان نهایی، داوطلبان پاسخنامه نیز دریافت خواهند کرد. البته این پاسخنامه چند روز بعد قابل انتشار است و بلافاصله بعد از کنکور قابل بارگذاری نیست. همچنین، پاسخ ها بسیار مهم و دارای چهار گزینه هستند.

برای دانلود پاسخنامه کنکور بالاتر باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. به این ترتیب که پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی عبارت کلید اصلی سوالات آزمون کارشناسی ارشد به صفحه بعد هدایت می شوید.

در نظر داشته باشید که در کنکور کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد. در پنجره ظاهر شده دو کادر با عناوین Search by exam string code و Search by title وجود دارد. بسته به اطلاعاتی که دارید، موارد مورد نیاز را آپلود کنید.

بیشتر بخوانید  جلسه فنی پرسپولیس در روز رادوشویچ / قطارهای بازگشت القاطر دوباره - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

با ما بمان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *