پاداش اعضای هیئت مدیره بانک های مختلف چقدر است؟


پاداش اعضای هیئت مدیره بانک های مختلف چقدر است؟

روز گذشته فیلمی از جلسه مجمع عمومی بانک تجارت منتشر شد که در آن مبلغ 400 میلیون پاداش در نظر گرفته شده برای هیئت مدیره در عرض چند ثانیه به 500 میلیون تومان افزایش می یابد.

انتقاد برخی از مصرف کنندگان در مورد نحوه و میزان پاداش مصوب منجر به واکنش رئیس وقت هیئت مدیره و مدیر مالی بانک تجارت شد.

“500 میلیون پاداش یکی از کمترین پاداش ها بود. این پاداش توسط همه شرکت های بزرگ تأیید می شود. “این مبلغ برای 5 نفر است و اگر به صورتجلسات شرکت های سهام در سال 1999 نگاهی بیندازید ، متوجه می شوید که این 500 جلد یکی از کمترین مبالغ است.”

اگرچه با توجه به متن گزارش این مجمع به بورس اوراق بهادار و سازمان اوراق بهادار و نبود اسناد شفاف ، نمی توان نتیجه گرفت که آیا این میزان جایزه برای همه اعضای هیئت مدیره تأیید شده است یا خیر ، اما به گفته امیر مسعود رزازان در مورد تأیید چنین تصویبی. پاداش ، ما گزارش مجامع عمومی سایر بانک ها را بررسی کردیم ، که در زیر می بینید:

بانک ملت؛ 670 میلیون تومان جایزه

در جلسه مجمع عمومی بانک ملت در تاریخ 2 تیرماه سال جاری مبلغ 670 میلیون تومان به عنوان پاداش اعضای هیئت مدیره این بانک تصویب و حضور ماهیانه 3 میلیون تومانی حضور در دو جلسه را در نظر گرفت. .

پاداش اعضای هیئت مدیره بانک ملت نسبت به سال گذشته 67 درصد افزایش یافته است.

جوایز بانک ملت

صادرات بانک 500 میلیون تومان

این بانک همچنین در جلسه مجمع عمومی خود مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش اعضای هیئت مدیره و مبلغ 3 میلیون تومان نیز به عنوان حق حضور اعضای غیرموظف در جلسات تعیین كرده است.

بیشتر بخوانید  قیمت پایه چانگان وارداتی در بورس اعلام شد + جدول

عکس_2021-07-25_16-07-17

بانک خاورمیانه یک جایزه بزرگ 8 میلیارد تومانی!

مجمع عمومی عادی سالانه این بانک در خاورمیانه جایزه 8 میلیارد تنی و حق جلسه 3 میلیون تنی اعضای غیرموظف هیئت مدیره بانک را تصویب کرد.

خاورمیانه

به هیئت مدیره پست بانک اعطا نشد

طبق اطلاعات مندرج در گزارش مجمع عمومی پست بانک ایران به بورس اوراق بهادار و سازمان اوراق بهادار ، در این جلسه پاداش اعضای هیئت مدیره این بانک تصویب نشده است.

پست بانک

پاداش در بانک های دیگر

تحقیقات در وب سایت کدال نشان می دهد که داده های مربوط به پاداش هیئت مدیره مجامع عمومی برخی دیگر از بانک ها به شرح زیر است:

بانک سامان: دو میلیارد و صد و چهل میلیون تن

-بانک سرمایه: بدون تأیید جایزه

بانک پارسیان: بدون تأیید جایزه

سایر بانکهای گمنام هنوز تشکیل جلسه نداده اند.

پارلمان با موضوع جوایز است

ایسنا به نقل از نیک بین ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از نحوه و میزان پاداش در هیئت مدیره بانک ها ، اظهار داشت: وقتی اعضای هیئت مدیره بانک تجارت 400 میلیون تن پاداش برای خود تعیین کردند و پس از آن میلیون ها تومان در 500 ثانیه تحویل داده شده است ، این یک مسئله مهم برای کشور است که باید حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید