مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

١١٠ عنوان ویژه برنامه فرهنگی دهه ولایت در شهر ری برگزار می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



حجت الاسلام علی کنگرلو روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های دهه استانی امسال با استفاده از تجربیات سال گذشته به صورت مجازی و جزئی در فضاهای باز و مطابق با رویه های بهداشتی انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه هیئت مذهبی و دیگر افرادی که در این مراسم یک دهه استان شرکت دارند مجاز به برگزاری آنها در فضای بسته نیستند ، اظهار داشت: جشن های خیابانی ، مسابقات فرهنگی از خطبه غدیر ، فراخوان مقالات ، توزیع اشیا cultural فرهنگی و ارائه وقایع از گادیر بخشی از برنامه ها هستند. این دهه استان است.

دبیر استانی ری اهدای قربانیان ، تغذیه نیازمندان و اختصاص معیشت را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد و افزود: مردم با سادات ملاقات می کنند ، نان علوی را از نانوایی های شهر ری در صبح گدیر می پزند ، از جمله برنامه های این دهه است .

کنگرلو همچنین از همه سادات خواست که مبالغ جشن های خود را با کد دستوری که برای تهیه بسته های کمک به مrsمنان اعلام می شود ، واریز کنند و افزود: جشن های بیرونی از برنامه های این دهه است.

کنگرلو گفت که جلسه ستاد مردمی دهه ولایت به منظور هماهنگی و تعامل با سازمان های مردمی برگزار شد. وی گفت: مهمترین موضوعی که باید با توجه به شیوع موج پنجم تاج امسال در دستور کار همه دست اندرکاران جشن های دهه ولایت قرار گیرد ، حفظ سلامت انسان است. “

به گزارش ایرنا ، جلسه ستاد مردمی استان ری امشب (پنجشنبه) با حضور تعدادی از فعالان شورای مذهبی و انجمن اهل بیت (ع) و مراکز فرهنگی و تبلیغی شهر ری در آرامستان امامزاده عبدالله برگزار شد. (ع).) کلاهبرداران شد.

بیشتر بخوانید  کدام حرف الفبای انگلیسی را در این تصویر می بینید؟ + پاسخ

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *