ویژگی شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است



به گزارش شمانیوز؛ دکتر ایمانی شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را مهم دانست و افزود: برای ایجاد ارزش افزوده در بانک، ارائه خدمات بر اساس نیاز مشتریان و اندیشیدن سازوکار مناسب در بانک ضروری است. شاخه و سطح کارکنان عملیاتی شود.

وی افزود: علاوه بر طراحی خدمات مناسب، ابزارها و فرآیندهای بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک باید تقویت شود. با فراتر رفتن بانکداری از فاز سنتی، ابزارهای پرداخت الکترونیکی اکنون وارد صنعت بانکداری شده است.

دکتر ایمانی در ادامه گفت: توسعه مفاهیم و ابزارهای بانکداری الکترونیک و دیجیتال تاثیر بسزایی در سرعت اتصال، سهولت استفاده و اعتماد به زیرساخت ها و نرم افزارهای بانکی دارد و باعث رضایت مشتریان می شود.

مدیرعامل سینا بانک با تاکید بر لزوم افزایش سهم بازار بانک افزود: اتخاذ رویکرد هم افزایی و بهره برداری از فرصت های موجود می تواند اقدامات موثری را به نفع بانک و افزایش سهم آن در بازارهای مالی ایجاد کند. زیرا بانک ها زمانی قادر به ادامه کار خواهند بود که سهم خود را در پرتفوی پولی حفظ کنند و برای افزایش آن تلاش کنند. بنابراین شناسایی عوامل موثر بر افزایش سپرده ها در بانک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بانک سینا ابراز امیدواری کرد: این شعبه با تعهد و کمک همکاران خود مانند سایر شعب بانک سینا کارهای موفق و رضایت بخشی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن بیشترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. وی پس از افتتاح رسمی این شعبه با کارکنان این شعبه تازه تاسیس دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید  دو طرح عمده تصویب شد

گفتنی است در این سفر معاونین شعب و منطقه و پشتیبانی و امور مهندسی حضور داشتند.

روابط عمومی سینا بانک

دیدگاهتان را بنویسید