ویژگی جدید WhatsApp برای کاربران چت گروهی



WhatsApp ، مانند Zoom و سایر برنامه های پیام رسان ، به کاربران این امکان را می دهد تا به جای اینکه از همان ابتدا در یک تماس گروهی باشند ، به تماس های شروع شده و در حال انجام پیوستند.

به گزارش ایسنا ، اگر کاربر در ابتدا به تماس دعوت شود ، می تواند هر زمان که بخواهد وارد سیستم شود و از آن خارج شود.

همچنین یک صفحه اطلاعات تماس وجود دارد که نشان می دهد چه کسی در تماس گروهی است و چه کسی دعوت شده است. همچنین اگر کاربر تماس را رد کند ، در صورت تمایل بعداً می تواند به تماس بپیوندد.

طبق گفته Angjet ، اقدام WhatsApp نشان می دهد که مقیاس بندی و سایر خدمات چت ویدیویی انعطاف پذیرتر علی رغم کاهش محدودیت ها در مورد بیماری همه گیر Covid 19 ، همچنان محبوب هستند. WhatsApp خاطرنشان می کند که برخی افراد عادت های گپ ویدیویی مختلفی دارند و این سرویس جذابیت بیشتری خواهد داشت. اگر بخواهند هر زمان که بخواهند به یک تماس گروهی بپیوندید.

در همین حال ، رویترز گزارش داد که زوم در یک معامله 14.7 میلیارد دلاری Five Call Inc ، اپراتور مرکز تماس ، بزرگترین خرید شرکت را خریداری کرده است تا فراتر از خدمات کنفرانس ویدیویی گسترش یابد. زوم از زمان شیوع ویروس کرونا و استفاده از خدمات شرکت توسط شرکت ها و مدارس برای جلسات تجاری ، کلاس های آموزش مجازی و تعاملات اجتماعی به یک نام محبوب در بین مصرف کنندگان و سرمایه گذاران تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید  تکلیف نهایی جاماندگان سهام عدالت مشخص شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید