ویژه برنامه های روز “داهو الارد” در حیاط منور رضوی برگزار می شود – اخبار از خراسان رضوی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب مشهد مقدسهمزمان با 25 القاعده منسوب به روز قیامت ، از نخستین دقایق روز سه شنبه برنامه های ویژه ویژه ای در حیاط ها و ایوان های حرم مطهر ثامن الحجج (ع) به نفع نمازگزاران و همسایه های دادگاه من رائف دارم.

ویژه برنامه های این روز ، متمرکز بر بارگاه پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) ، با اذان صبح با تلاوت عبادت جامعه بزرگ در حرم مطهر آغاز می شود و سپس با برنامه هایی مانند بیان تصمیمات ، آواز خواندن ، قرائت پرستش جامعه بزرگ ، تلاوت سخنرانی ها ، مجالس دعا ، قرائت ستایش آمینولا و قرائت دعای توسل ادامه دارد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد بیکر حیدری کاشانی و حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به ترتیب در ساعت 19:30 و 21:00 سخنرانی می کنند.

ایوان امام خمینی (ره) در این روز باشکوه ، با ویژه برنامه های قرائت عبادت آمینولا و اقامه نماز مشترک توسط حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی ، از ساعت 11:50 پذیرای نمازگزاران و همسایگان است ، در ادامه ، حجت الاسلام والمسلمین مسلمانان ، سید مهدی میر باقری از ساعت 19:30 سخنرانی می کند.

در مسجد گوهرشاد ، عبادت آمینولا سه بار خوانده می شود. علاوه بر این ، نمازگزاران در حرم منور رضوی می توانند از ساعت 4 صبح ، ساعت 12 ظهر از منبر حجت الاسلام والمسلمین محمد فردوسی پور ، و -الاسلام و آیین و سخنرانی های حجت الاسلام والمسلمین مروج مسلمان استفاده کنند. مسلمانان محمد باکیر گریلی ساعت 19:30.

بیشتر بخوانید  80٪ زندانیان قزوین باید تا پایان سال استخدام شوند

در شیفت عصر و از ساعت 20:50 عبادت آمینولا توسط رضا یعقوبیان در بارگاه جمهوری و قاسم پناهی از ساعت 20:40 در بارگاه امام حسن معیتبا (ع) قرائت می شود.

پیروان بارگاه ثامن الحجج (ع) می توانند از ساعت 19:40 از منبر خطبه حجت الاسلام والمسلمین حجت هاشم زایی در صحن جمهوری حرم رضوی بهره ببرند.

انتهای پیام 281

دیدگاهتان را بنویسید