ویولن توسط کلهر و باگلاما ارزنجان؛ آهنگ همراه در تالار وحدت



به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، کیهان کلهر و اردل ارزنجان بار دیگر با هم در تالار وحدت بازی کردند و صدای ساز خود را به آینده امیدوار کردند.

این نمایش که چهارشنبه شب به صورت آنلاین از شبکه خصوصی کالهر از شبکه اپارات پخش شد ، یک ساعت و نیم به طول انجامید.

باد عنوان این آلبوم آلبومی مشترک از کیهان کلهر و اردل ارزنجان است که در نوامبر 2004 در استانبول ضبط و در سال 2006 توسط ایسیام رکوردز منتشر شد و شامل دوازده ترانه بر اساس بداهه نوازی مقامات موسیقی ایران و ترکیه است. این آلبوم در سال 2006 با نام Ta Bikran Dordast در ایران منتشر شد.

اوایل اول ژوئن سال گذشته ، کلهر اولین کنسرت آنلاین خود را در موزه شیشه برگزار کرد ، جایی که او به تنهایی با ساز خود برای طرفداران خود نواخت. سپس ، در اواسط آگوست سال گذشته ، او کنسرت شهر آرام خود را با گروه مینیاتور برگزار کرد.

با شیوع اپیدمی تاج در پایان سال 2009 ، بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری ، از جمله برگزاری کنسرت برای شکستن زنجیره انتقال ویروس ها ، متوقف شد و خسارت شدید اقتصادی به فعالان فرهنگی و هنری وارد آورد. در این دوره به منظور تعدیل فضای عمومی و لذت بردن از مردم از موسیقی زنده و همچنین بهانه ای برای فعالیت گروه های موسیقی ، بارها کنسرت های آنلاین در ایران و جهان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید  بارندگی های شدید در این استان ها از چهارشنبه آغاز می شود

دیدگاهتان را بنویسید