ویزیت پزشک عمومی 184 هزار تومان و ویزیت متخصص 245 هزار تومان؟



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل صندوق بیمه سلامت افزایش تعداد پزشکان عمومی به 184 هزار و 245 هزار تومان متخصص را تکذیب کرد.

محمد ناصحی گفت: هنوز تعرفه های درمانی نوروزی اعلام نشده است و تعرفه ها باید در شورای عالی بیمه تعیین و به تصویب هیأت وزیران برسد و در هفته جاری یا هفته آینده جلسه تعیین تعرفه های درمانی برگزار می شود.

صبح امروز خبری با این موضوع منتشر شد که قیمت ویزیت پزشک عمومی در سال 1401 به 184 هزار تومان، ویزیت پزشک متخصص به 245 هزار تومان و ویزیت پزشک فوق تخصص به 294 هزار تومان می رسد. سایت های خبری

نامه منتشر شده در فضای مجازی قیمت خدمات پزشکی منتشر شده از سوی شورای عالی نظام پزشکی است.

طبق روال قانونی، تعرفه های درمانی در جلسه ای با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان نظام سلامت، روسای سازمان های بیمه گر و رئیس شورای عالی بیمه تشکیل و تعرفه پیشنهادی از سوی وزیر بهداشت تعیین و ابلاغ می شود. سازمان برنامه و بودجه

شورای عالی بیمه در پایان ساعت 14:00 برای تصویب افزایش 28.5 درصدی تعرفه ها تشکیل جلسه داد و این پیشنهاد برای بررسی و تشکیل جلسه دولت برای تعیین تعرفه ها توسط هیئت مدیره منتشر شد.

پس از تعیین افزایش 57 درصدی حقوق، رئیس سازمان نظام سلامت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازنگری در تعرفه ها شد که بر این اساس رئیس جمهور دستور جلسه و نظارت را صادر کرد. اما این جلسه هنوز تشکیل نشده است و در جلسه دیروز ستاد تاج و تخت کشور، رئیس سازمان نظام پزشکی نیز به این موضوع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  تصاویر پایان زندگی از سیل وحشتناک در پاکستان و خانه های زیر آب + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید