مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ویزای آلمان چالش برانگیز شده است/ این اعزام برای ما حیاتی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

به گزارش مجله خبری نگار،حسین باقری در خصوص عملکرد تیراندازان تفنگ همچون صداقت، احمدی و خدمتی در مسابقات آزاد اظهار کرد: الهه احمدی نسبت به ۶ ماهه گذشته رکورد ۲۸ را زد. این اولین مسابقه الهه بود که از بقیه بالاتر زد. مهیار صداقت مقداری تغییرات داشت و در حد خودش ظاهر نشد. در کل رکورد زنان در حد متوسط بود که این هم به خاطر رکوردگیری‌های قبل از مسابقات بود. ما مجبور شدیم یکی از سه رکوردگیری را قبل از مسابقات انجام دهیم. برنامه من این بود که بعد از مسابقات آزاد دو رکوردگیری را انجام دهیم، اما به من اعلام شد که باید قبل از مسابقات رکوردگیری انجام شود. یکی از دلایل اصلی همین موضوع بود.

مربی تیم ملی تفنگ به رکوردشکنی امیرمحمد نکونام اشاره کرد و گفت: رکوردشکنی امیرمحمد همه این‌ها را پوشش داد و بخشی از خستگی ما در آمد. امیر محمد در این مسابقات رکورد ۶۳۴.۴ را ثبت کرد. واقعیت این است که من برای زنان هم پیش بینی رکوردشکنی را داشتم، اما چون سه شنبه رکوردگیری انجام شد و خیلی به مسابقات نزدیک بود آن‌ها استراحتی نداشتند. مردان یک روز زودتر رکوردگیری شدند و مدت استراحت طولانی‌تری داشتند.

باقری در پاسخ به این سوال که اگر نکونام همین رکورد را در جهانی تکرار کند چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد گفت: رکورد جهان ۶۳۳.۵ است. یعنی نکونام ۹ دهم هم بالاتر زده است. او اگر در قهرمانی جهان مصر سه نمره هم از رکوردی که در مسابقات آزاد زد پایینتر بزند باز هم فینالیست خواهد شد. به لحاظ توانایی و پتانسیل، آمادگی لازم را دارد، اما بحث مسابقات متفاوت است. یک بخش ذهنی و روانی است که همیشه تاکید کردم اردوی هانوفر خیلی می‌تواند کمک کننده باشد. این اردو سبب می‌شود که بتوانیم تیراندازان را هم به لحاظ تکنیکی، تجهیزاتی و هم ذهنی و روانی آماده کنیم.

بیشتر بخوانید  پیش فروش یک محصول سایپا از شنبه آغاز شد + قیمت

وی در پاسخ به این سوال که تعداد نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و اردوی تدارکاتی هانوفر مشخص شده است گفت: نه هنوز، برای این دو اعزام هنوز تعداد نفرات اعزامی هم مشخص نیست. طبق صحبت‌های اولیه در هر بخش زنان و مردان حدود ۴ یا ۵ نفر اعزام می‌شوند. البته هنوز قطعی نشده است. در مورد مصر هم رنک نفرات مشخص شده است از یک تا ۵ اولویت‌بندی مشخص است، اما باید ببینیم در نهایت چه خواهد شد. بنا بر شرایط و هزینه‌ها باید جلوتر برویم و قطعی‌تر خواهد شد. صحبت‌ها در حال حاضر در حدود این تعداد است.

مربی تیم ملی تفنگ در مورد اعزام تیراندازان به اردوی هانوفر آلمان اظهار کرد: برنامه ما برای اردوی هانوفر ۲۰ شهریور در نظر گرفته شده است، اما اکنون در بحث صدور ویزا هستیم. صدور ویزا مقداری هم چالش برانگیز شده است. به لحاظ عادی وقت سفارت تا ۳ ماه آینده پر است. قرار شده از طریق وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه اقدام شود که برای ما وقت خارج از نوبت بگیرند تا بتوانیم کار‌های ویزا را انجام دهیم. امیدواریم که مشکلی پیش نیاید، چون این اعزام برای ما خیلی مهم و حیاتی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *