مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ویروس بی اخلاقی نهاد خانواده های سنتی و اسلامی را هدف قرار می دهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حجت الاسلام سید محمد سادات به مناسبت هفته حجاب و عفاف در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: متأسفانه این فریضه الهی در جامعه ما به شدت سرکوب شده و نه تنها حمایت خاصی وجود ندارد بلکه در بسیاری از موارد مخالفت هایی در دولت وجود دارد. “

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: طرح سال 2030 و نهادینه شدن فرهنگ غربی در مدارس و دانشکده ها نمونه ای از این تعارضات بر خلاف الزام الهی حجاب است.

هوجالاسلام سادات اذعان داشت: “اگرچه استفاده از ماسک در ورودی برخی از دفاتر اجباری شده است ، اما ویروس بی اخلاقی و بی تفاوتی که در جامعه ما رواج دارد به هیچ وجه مسری نیست. ویروس کرونا خطرناک تره

به گفته وی ، ویروس بی اخلاقی نهاد خانواده های سنتی و اسلامی را هدف قرار داده و متأسفانه هیچ راه حلی برای حجاب و نیازهای آن وجود ندارد ، در حالی که حجاب نشانه جمهوری اسلامی است و با بسیاری از موضوعات از جمله فرهنگی عجین شده است. و سیاست اقتصادی.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ حجاب نیازمند ایجاد مرکزی با نقش افراد برجسته در امر آموزش و پژوهش هستیم.

سادات اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئله حجاب و عفاف بیشتر از زنان به زنان مربوط می شود ، نظارت و تصمیم گیری این مرکز نیز باید بر عهده خواهران باشد.

وی افزود: حوزه های علمیه خواهران باید با تربیت مبلغان توانمند در ترویج حجاب و ورود به دفاتر و مراکز آموزشی ، زمینه پاسخگویی به شبهاتی را که در زمینه حجاب وجود دارد فراهم کنند.

بیشتر بخوانید  ثبت نام سفر نوروزی سوریه از امروز

وی افزود: ایده فمینیسم در کشور ما در حال رشد است و امروز دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سعی می کنند شخصیت زنان مسلمان را به بردگی و غلو و پس از سقوط زنان ، قطعاً جامعه اسلامی بیاورند. “آنها همچنین منجر به سقوط و ویرانی می شوند.

انتهای پیام / 2330/70


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *