مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ویدیو لحظه دستگیری مینا وحید در کنسرت ماکان بند!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او از 20 سالگی با فیلم «آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی پری» خوش درخشید.

مینا وحید در خانواده ای پنج نفره در رشت به دنیا آمد و یک خواهر به نام میتار دارد که دکترای روانشناسی دارد و فقط میلاد نام دارد.

پدرش تاجری بود که در خرداد ۱۳۹۵ از دنیا رفت و مادرش فرهنگی است.

مینا وحید می گوید:

قبل از اینکه من بازیگر شوم او دانشجوی کارگردانی سوره بود و به دلایلی ترم چهارم دانشگاه را رها کردم و سپس هفت هشت شغل را امتحان کردم.

شاید باور نکنید اما در 22 سالگی آموزشگاه رانندگی داشتم و در 25 سالگی زمین خرید و فروش کردم و بعد 4-5 سال معلم زبان بودم.

سپس حدود 3 ماه مهماندار بودم که برای شخصیتم سخت بود تا اینکه رفتم و در نهایت برای فوق لیسانس به شیوه بازیگری ام بازگشتم.

مینا وحید بازیگر کم حاشیه سریال جزیره امروز با حرکات جنجالی در کنسرت گروه ماکان تبدیل به بازیگر پرحاشیه فضای مجازی شد. مینا وحید در کنسرت ماکان بند با رفتارهای نامناسب و به دور از شئونات اسلامی حرکاتی شاد از خود نشان می دهد که واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت. مک آنبند با انتشار بیانیه ای علیه مینا وحید از رفتار او در کنسرتشان انتقاد کرد.


ویدیو لحظه دستگیری مینا وحید در کنسرت ماکان بند!

گربه منشوری ماین وحید در کنسرت

مینا وحید یکی از بازیگران خوب کشورمان است. متأسفانه رفتار او که خلاف هنجارها در کنسرت McAnband است تعجب برانگیز بود. چه خوب که هنرپیشه ها و سلبریتی های محترم حداقل در زمانی که در بین مردم محبوبیت دارند و در کشور عزیزمان ایران حضور دارند همیشه بر سر قانون و اخلاق حرکت کنند و به موازین اسلامی احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید  ماشینی در آینده


ویدیو لحظه دستگیری مینا وحید در کنسرت ماکان بند!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *