مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ویدیو دلخراش از سقوط مرگبار کودک از روی نرده راه‌پله –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکات مهمی که والدین باید به آن توجه کافی داشته باشند تنها رها نکردن کودکان است. کودکان به دلیل آنکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک را ندارند به راحتی می‌توانند دچار حوادث تلخ شوند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع یکی از همین حوادث تلخ را برای یک کودک هندوستانی به تصویر می‌کشد.

این کودک ۲ ساله که نامش «میهیر داوه» اعلام شده روی نرده‌های طبقه هشتم آپارتمان در حال بازی بود که بر اثر لغزش و سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد. این اتفاق تلخ در ساعت ۲:۱۵ بعدازظهر روز پنجشنبه و در منطقه کاتارگام هند رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو این کودک در حالی که از نرده‌ها به شکلی خطرناک آویزان می‌شود دیده می‌شود. لحظاتی بعد او تعادل خود را از دست داده و از روی نرده‌ها به پایین سقوط می‌کند. جسد کودک پس از سقوط از ارتفاع ۷۰ پایی در طبقه اول و در لابی آپارتمان پیدا شد.

این کودک در حالی که دچار جراحات شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند. در لحظه وقوع حادثه والدین این کودک سرگرم انجام کار خود در داخل منزل بودند. پلیس تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *