ویدئو/ گل اول پرسپولیس به استقلال امروز 3 اردیبهشت 1402


دانلود خلاصه بازی دربی پرسپولیس استقلال 12 اردیبهشت 1402.

گل اول پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر در دقیقه 49

روز یکشنبه 3 می 1402، ورزشگاه از دو طرف مملو از هواداران بود و همه بی صبرانه منتظر شروع بازی بودند. فضا برقی بود و شعارها و هلهله ها فضا را پر کرده بود. پرسپولیس و استقلال در مهمترین بازی فوتبال فصل یعنی جدال برای قهرمانی به مصاف هم رفتند.

به محض سوت زدن داور، هر دو تیم وارد عمل شدند. توپ به سرعت از یک سر زمین به آن سر دیگر می رفت و هر تیم سعی می کرد بر دیگری برتری پیدا کند.

پرسپولیس در دقیقه 49 موفق شد خط دفاع استقلال را شکسته و اولین گل این دیدار را به ثمر برساند. در حالی که هواداران پرسپولیس از شدت هیجان بالا و پایین می پریدند، ورزشگاه با تشویق ها همراه شد.

استقلال سعی کرد دفاع کند اما دفاع پرسپولیس خیلی محکم بود. آنها توانستند تا نیمه دوم برتری را حفظ کنند.

در نیمه دوم هر دو تیم دوباره جمع شدند و با انرژی تازه به میدان بازگشتند. استقلال تمام تلاشش را کرد تا به تساوی برسد اما خط دفاعی پرسپولیس محکم بود.

با گذشت زمان، تنش ها در دو طرف افزایش یافت. استقلالی ها در حملات خود تهاجمی تر شدند اما نتوانستند دروازه بان پرسپولیس را پشت سر بگذارند.

سرانجام پس از 90 دقیقه داور در سوت خود دمید تا نشان دهد پرسپولیس یک بر صفر پیروز شده است. ورزشگاه بار دیگر غرق در آب شد و هواداران برای جشن گرفتن با تیم خود به میدان رفتند.

پرسپولیس یک پیروزی مهم مقابل حریف خود به دست آورد و حالا یک قدم تا قهرمانی فاصله داشت.

دیدگاهتان را بنویسید