مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ویدئوی جنجالی روزبه حصاری| فیلم منتشر شده از روزبه حصاری در مهمانی خصوصی+فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: روزبه حصاری ضبطی از نواختن ساز در جنوب ایران منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. روزبه حصاری یکی از بازیگرانی است که با سریال بچه مهندس به یکباره به شهرت رسید. روزبه حصاری چند سال پیش خبر ازدواجش با ریحانه پارس را در اینستاگرام منتشر کرد و در پایان خود روزبه حصاری این خبر را تکذیب کرد و آن را کذب خواند. روزبه حصاری اخیرا در یک سریال تلویزیونی با مینا وحید ایفای نقش کرد و روزبه حصاری علاوه بر تلویزیون در عرصه تئاتر نیز فعالیت دارد. بخشی از سکانس این سریال با بازی روزبه حصاری در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حواشی زیادی را به همراه داشت.

بیوگرافی روزبه حصاری و همسرش

روزبه حصاری متولد 12 بهمن 1366 در تهران بازیگر، نوازنده و خواننده است. او در رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد و به تدریس زبان عربی و شیمی پرداخت و اکنون پس از بازیگری در تلویزیون می درخشد.

روزبه حصاری مورد علاقه

در خانواده ای چهار نفره و تنها با یک برادر بزرگتر به دنیا آمد، علاقه او به هنر از دوران کودکی با شرکت در کلاس های سازهای کوبه ای شکل گرفت.

آموزش و پرورش روزبه حصاری

دوران دبیرستان را در مدارس هدایایی (سمپاد) گذراند و آن دوران را یکی از مهم ترین دوران زندگی خود می داند، سپس در دانشگاه مهندسی صنایع تحصیل کرد.

بیشتر بخوانید  افراد باید دوز دوم واکسن را دریافت کنند / کودکان علائم جهش دلتا را نشان می دهند

روزبه حصاری وارد عرصه تئاتر می شود

او بازیگری را از سال 1388 در سن 22 سالگی آغاز کرد و اولین کار جدی او مربوط به نمایش “بالاخره زندگی مال من است” به کارگردانی اشکان کل نژاد است.

کلاس بازیگری روزبه حصاری

پس از تجربه اولیه در تئاتر به مدرسه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و یکی از پویاترین و مستعدترین فارغ التحصیلان آن مدرسه شد و جوایزی را در جشنواره تئاتر کسب کرد و این افتخارات مورد توجه تهیه کننده قرار گرفت.در سال 1392 که او با سریال «یادآوری» ۲۶ ساله بود.

سبک کار روزبه حصاری در تئاتر

در تئاتر سعی می کنم فرزند زمان خودم باشم، برای من مهم است که چرا روی صحنه می روم و به مردمم چه اهمیتی می دهم، ارتباط با مردم برایم خیلی مهم است، مردم مخاطب اصلی من هستند. شاید برایتان جالب باشد که بگویید من در دبیرستان به بچه ها شیمی تدریس می کنم و در کنار بازیگری به این کار ادامه می دهم. وی در سال 1376 در ساعات کاری خود یک فیلم و دو سریال با عنوان های «سلام آقای مدیر» و «تاریکی شب، روشنایی روز» را بازی کرد.

ماجرای ازدواج روزبه حصاری با ریحانه پارس

روزبه حصاری 13 فروردین 98 با انتشار پستی در اینستاگرام از ازدواج خود با ریحانه پارس خبر داد اما کمتر از 24 ساعت بعد در پستی جدید این خبر را دروغ توصیف کرد!

راه رسیدن به افتخار آسان است

شهرت مسیر بسیار آسان تری نسبت به مسیر هنر است، هنر با درد عجیبی همراه است و این یک واقعیت ناب است، بقا در هنر می تواند عامل شهرت باشد، اما شهرت اصلاً عاملی برای هنرمند شدن نیست.

بیشتر بخوانید  مردم برای دریافت سود یا ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند

بازیگری را رها می کنم

اگر روزی احساس کنم که ملاک انتخابم حاشیه هایم است، آن روز بازیگری را رها می کنم.

همانقدر که در انتخاب عکس برای بازی در تئاتر حساس هستم، تئاتر برای من به معنای یادگیری است. تئاتر اولین خشتی است که اگر دیوار را کج کنی به سمت سورجا کج می شود.

روزبه حصاری و همسرش

حصاری یکی از هواداران فوتبال و پرسپولیسی است. روزبه حصاری از «علی کریمی»، «علی دایی» و «علی پروین» به عنوان بازیکنان مورد علاقه خود یاد می کند و هیچ نسبت فامیلی با خانم الهه حصاری بازیگر سرشناس وجود ندارد.

روزبه حصاری در بچه مهندس می درخشد

نکته قابل توجه درخشش روزبه حصاری بازی جواد جوادی در سریال «بچه مهندس 3» به کارگردانی علی غفاری بود که با استقبال خوبی مواجه شد اما عدم توافق مالی با تهیه کننده مانع از حضور او در فصل چهارم شد. بچه مهندس

موسیقی توسط روزبه حصاری تدریس می شود

همیشه سعی می کردم به عنوان بازیگری که عشقش را دوست دارم، امرار معاش نکنم و سعی کردم یک تجربه حرفه ای دیگر به دست بیاورم، علاوه بر تدریس عربی و شیمی، گاهی به تدریس موسیقی هم می پرداختم.

فعالیت تلویزیونی روزبه حصاری

یادآوری – 1392

تاریکی شب، روشنایی روز – 1397

سلام آقای مدیر – 1398

فرزند مهندس 3 – 1399

افرا – 1400

سینما

امروز – 1392

ماهور – 1396

پارمیدا – 1395

شبکه خانگی

دومینو – 1398

مارال آهوی من – 1400


بیشتر بخوانید  بانک مرکزی نرخ بهره بین‌بانکی را اعلام کرد + جدول

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *