مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وقوع سیل در مازندران / محور کندوف مسدود شده / محدودیت تردد خودروها با شماره ثبت خارجی – – اخبار از مازندران – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم از جانب ساریروزها پیش ، همزمان با بارش باران تابستانی در اکثر شهرهای استان مازندران و متعاقب آن کاهش شدید دما ، سازمان هواشناسی استان نسبت به وقوع سیل در مازندران هشدار داد.

اکنون همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، شاهد بارش های سیل آسا در برخی از شهرهای مازندران هستیم.

سرهنگ هادی عبادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفت وگو با تسنیم ، اظهار داشت: به دلیل جاری شدن سیل در منطقه دربند واقع در محور کندوف در 48 کیلومتری جاده کندوان مسدود شد.

وی افزود: محور جایگزین هراز و سوادکوه خواهد بود و رانندگان ضمن نظارت بر مسائل ایمنی از این مسیرها به عنوان مسیر جایگزین استفاده می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ادامه داد: تردد در جاده های استان عادی و روان است و محدودیت در حرکت پلاک های خارجی به استان همچنان اعمال می شود و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران نیز با بیان وقوع سیل در استان گفت: تالاب های شمالی با امواج دوره ای در جو میانی ادامه یافت.

وی افزود: ساعت کار این سامانه تا دوشنبه 13 مرداد ، بعد از ظهر و اوایل شب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه بارش باران ، رعد و برق ، وزش باد و احتمال تگرگ از پیامدهای این سامانه در دامنه ها و ارتفاعات استان است ، گفت: رانش زمین و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی در این مدت دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید  ذخایر آبی سد‌های تهران در پایین‌ترین سطح طی ۵۰ سال اخیر

وی تاکید کرد: شهروندان باید به طور جدی از توقف در حاشیه رودخانه ها و کانالها ، کوهنوردی و چرا در کوهها خودداری کنند.

بر اساس این گزارش و مشاهدات میدانی خبرنگاران تسنیم در مازندران ، در شرایط کنونی اکثر شهرهای استان بارانی هستند و در ارتفاعات این بارش ها با رعد و برق همراه است.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *