وقوع حادثه در مترو تبریز + عکس



به گزارش دلگرم، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز درباره با خروج یکی از واگن‌های قطار شهری از ریل در تبریز، گفت: صبح امروز، یکی از واگن‌های قطار شهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه قونقا از ریل خارج شده و خوشبختانه خسارت جانی نداشته و قطار خالی از مسافر بود.


در همین زمینه سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع حادثه برای یکی از رانندگان مترو خبر داد و اظهار کرد: حادثه قطار شهری تنها به مصدومیت یک از رانندگان مترو از ناحیه چشم انجامیده و مصدوم به بیمارستان نیکوکاری تبریز منتقل شده است.


در هیمن راستا،بهرام فرهخت در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حادثه صبح امروز در قطار شهری تبریز، خسارت جانی نداشته و خوشبختانه قطار خالی از مسافر بوده است، اعلام کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی است.


وقوع حادثه در مترو تبریز + عکس


وی با بیان اینکه واگن خارج شده از ریل، واگن راهبر نبوده و دومین واگن بعد از واگن راهبر از ریل خارج شده است، افزود: اتفاق خاصی هم برای راننده نیفتاده و حال ایشان خوب است و او را به تست پزشکی اعزام کرده‌ایم.


وی با بیان اینکه این حادثه در فاز سوم مترو تبریز و حوالی ساعت ۹:۱۵ دقیقه رخ داده است، در این حادثه خسارت مالی جزیی به واگن آسیب دیده وارد شده است که از طریق بیمه جبران خواهد شد.


فرهخت افزود: حادثه مذکور هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به مسافران نداشته و خدمات سازمان قطار شهری تبریز کماکان طبق روال معمول ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  ارزان ترین کتاب های صوتی با موضوع کسب و کار + خلاصه داستان


وی با بیان اینکه در سایر شهرها نیز در ایستگاه‌های در حال ساخت ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، تاکید کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی بوده و پس از حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید