وقتی مردم اراک برای سرگرمی و بازی تاج می گیرند / ازدحام جمعیت در شهربازی و پارک های اراک + فیلم – اخبار مرکزی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراکدر آخرین روزهای هفته گذشته ، طبق اعلام وزارت بهداشت برای رنگ شیوع تاج در کلانشهر اراک و چندین شهر دیگر در استان مرکزی ، شیوع بیماری عروق کرونر قلب قرمز است.

با این وجود اگر از پارک ها ، مراکز تفریحی و شهربازی های اراک عبور کنیم ، این روزها اوضاع به گونه ای است که تصور نمی کنیم این شهر تاج قرمز داشته باشد ، زیرا در شهربازی ها ، شهربازی ها و پارک ها و همچنین سالن ها و رستوران ها شاهد حضور گسترده مردم هستیم. تاج امری مسلم است.

“سید محمد جمالیان” ، رئیس علوم پزشکی اراک به خبرنگار تسنیم گفت: “وقتی وضعیت تاجگذاری در شهر قرمز می شود ، تمام محدودیت های تاجگذاری باید به طور خودکار در شهر اعمال شود ، که متاسفانه شاهد آن نیستیم.”

وی افزود: متاسفانه علی رغم وضعیت تاج قرمز ، سالن ها و رستوران ها باز است و شاهد برگزاری تعداد زیادی عروسی هستیم ، شهربازی اراک با تعداد زیادی باز و فعال است ، پارک های اراک نیز مورد بازدید بسیاری قرار می گیرند حتی در شب. وقتی اوضاع در اراک اعلام شد “قرمز است.

جمالیان گفت: در جلسه ستادی کرونا هشدارهای لازم را در مورد وضعیت شهربازی به کارمندان دادیم ، اگرچه برخی از کارمندان با اخطارها ، درخواست ها و هشدارها مخالف هستند.

“حسین بختیاری فرماندار اراک نیز در مورد وضعیت قرمز در اراک به خبرنگار تسنیم گفت:” هر تصمیمی از طرف فرمانداران باید توسط ستاد استان مرکزی کرونا تصویب شود که برای تشکیل ستاد باید تا شنبه صبر کند.

بیشتر بخوانید  امرار معاش از راه ساز آذری در خیابان | آقا فتاح نوازنده خیابانی که در سطح شهر می‌نوازد

وی افزود: مجوز فعالیت در شهربازی ها و تشریفات پارک ها و … برای روزهایی غیر از دوره شرایط تاج قرمز است و مطمئناً با وقوع وضعیت تاج قرمز در شهرها ، این مجوزها تغییر و لغو می شوند. “

در گزارش تصویری آژانس تسنیم استان مرکزی وضعیت طبیعی تاج ، با وجود شرایط قرمز اراک و برخی از شهرهای استان ، و واکنش مقامات در این مورد به شرح زیر شرح داده شده و نشان داده شده است:

انتهای پیام / 711 / ی

دیدگاهتان را بنویسید