وقتی دروازه بان ذخیره ایتالیا قبل از فینال اشک هم تیمی هایش را در آورد



کاپیتان ایتالیا ، جورجیو کیه لینی و مدافع الساندرو فلورنزی ، فاش کردند که هم تیمی آنها سالواتوره سیریگو قبل از رسیدن به ورزشگاه ومبلی برای فینال یورو 2020 مقابل انگلیس ، چگونه احساسات آنها را ایجاد کرده است و به آنها جسارت داده است تا بازی را به پایان برسانند. اگرچه شوک بزرگی دریافت کردند اما در دقیقه دوم مسابقه یک گل دریافت کردند و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) پس از جبران گل زودهنگام لئوناردو بونوچی در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفت و سرانجام در یک مسابقه در مقابل ده ها هزار تماشاگر با پنالتی پیروز شد تا برای دومین بار پیروز شود. یورو

فلورنزی ، یکی از معاونان ایتالیا گفت: “سیریگو یکی از بازیکنان اصلی رختکن ما بود.” او قبل از بازی نامه ای به خط خود به هرکدام از ما داد که در آن نظر خود را درباره هر یک از ما نوشت. متن هر حرف متفاوت بود.

اما این تنها کاری نبود که دروازه بان تورینو برای روحیه دادن به هم تیمی های خود انجام داد. کاپیتان آتزوری جورجیو کیه لینی گفت: “سالواتوره امروز ما را گریه کرد.” قبل از بازی او به هرکدام از ما ویدئوهایی از بستگانمان نشان داد و کاری کرد که چشم هایمان آب برود.

سیریگو فقط یک دقیقه در یورو بازی کرد که در دقایق تلف شده بازی ایتالیا برابر ولز در دور آخر مرحله گروهی که ایتالیایی ها با نتیجه 1 بر صفر پیش افتادند ، به عنوان جانشین گیخو دوناروما وارد زمین شد. در پایان مسابقات و دریافت جایزه بهترین بازیکن مسابقات ، دوناروما نشان داد که سیریگو در آماده سازی برای ضربات پنالتی از دیدار قبلی ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی چه نقشی مهم ایفا کرده است. مدافع جدید پاری سن ژرمن در این بازی با مهار شوت آلوارو موراتا باعث پیروزی تیمش و راهیابی به فینال شد.

بیشتر بخوانید  باشگاه "سیرجان گل گهر": مربیان آلومینیوم رفتار نادرستی دارند - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید