وظیفه میزبانی تیم ملی فوتبال هفته آینده تعیین می شود


میزبان تیم ملی فوتبال

MeetNews – شهاب الدین عزیزی حادم ، رئیس فدراسیون فوتبال ، پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم ، گفت: این قهرمانی را به مردم پرسپولیس تبریک می گویم. خدایا ، من بر همه شرکت کنندگان قدرت دارم. از باشگاه ها تا رسانه ها و رسانه های ملی و سازمان لیگ. آقای بهاروند و همکارانش سال سختی را پشت سر گذاشتند. امسال بخشی از سالی بود که همزمان با بازی های تیم ملی بود. باعث خوشحالی است که ما نمایندگان شایسته ای در لیگ قهرمانان داریم و امیدوارم آنها به نتایج شایسته ای برای فوتبال کشور برسند.

وی افزود: شروع لیگ بیستم با فدراسیون جدید نبود و تنها یک سوم فینال آن در فدراسیون جدید برگزار شد. شاید اتفاقی در مسابقات مختلف قهرمانی ما افتاده باشد. یکی از مهمترین مسائل در این فدراسیون ، نهادینه شدن نظم و انضباط و اصرار بر عدالت است. از این نظر لیگ دو را متوقف کردیم و اصلا مناسب نیستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال قطعاً به گونه ای به لیگ آینده حرکت می کند که حواشی زیادی را جمع آوری کرده و به آنچه در شأن فوتبال کشور است دست یابد. رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی برای ما مهم است و در این زمینه ما از سیستم قضایی فدراسیون فوتبال به شدت حمایت می کنیم. فدراسیون فوتبال بخشی از کارهای خود برای اصلاح ساختار است که یکی از آنها اصلاح و به روز رسانی قوانین انضباطی است. بخشی از اتفاقات امسال زیبایی فوتبال ایران نبود. امیدواریم بتوانیم این فضا را با نگاه جدی تری برنامه ریزی کنیم. ما قطعا با همه بی نظمی ها برخورد می کنیم. هرکسی که می خواهد مبتکر باشد در نظر گرفته می شود و ما این ابزار را برچیده ایم. فدراسیون فوتبال نه می بخشد و نه اطمینان می دهد.

بیشتر بخوانید  فروش ویژه نقد و اقساط محصولات کرمان موتور با قیمت جدید آغاز شد+ جدول

عزیزی حادم در پاسخ به سوالی در مورد VAR توضیح داد: نمی توانم تاریخ دقیق انتشار VAR را بگویم. یک کمیته قوی با حضور فگانی و آقای کامرانی فر تشکیل شد. ما بخشی از روند ایجاد VAR را داریم ، اما بخشی از آن به تحریم ها بستگی دارد. قطعا گزارش مفصلی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی گفت: “ما برنامه های تیم ملی را به طور کامل بررسی کرده ایم و در چند روز آینده آنها را اعلام خواهیم کرد.” مسابقات سختی در پیش داریم. ما منتظر میزبانی هستیم و هفته آینده مشخص می شود که چه اتفاقی می افتد. ما مکاتبات خود را انجام داده ایم و امیدواریم تصمیمی بگیریم که به نفع فوتبال ملی باشد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی ها رفت و برگشت داشته باشند. اگر بازی ها می خواهند متمرکز شوند ، ما سعی می کنیم این کار را هدفمند انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که فدراسیون برنامه ای برای برگزاری یک بازی دوستانه برای تیم ملی دارد ، گفت: سرمربی تیم ملی باید درخواست یک بازی دوستانه را داشته باشد و در صورت درخواست ما از آن مراقبت خواهد کرد “

دیدگاهتان را بنویسید