مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وضعیت 126 کارمند شهرداری های کرمانشاه است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ “منوچهر فخری” در بازدید از منطقه بازرسی از کارکنان شهرداری در استان ، افزود: این نیروها از طریق آزمون برای تغییر وضعیت کارکنان واجد شرایط در 34 شهرداری استان استخدام می شوند.

وی با بیان اینکه آزمون تغییر وضعیت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دانشگاه پیام نور کرمانشاه انجام شده است ، گفت: پس از بررسی نتایج آزمون و اسناد در دفتر امور شهری و تأیید سازمان شهرداران و دهیاری ها ، احتمالاً تغییر وضعیت 126 از 272 شرکت کننده. در این آزمون ظرفیت موقعیت های سازمانی در طرح شهرداری ها در زمینه های اطفا fire حریق ، دفتر ، برنامه ریزی شهری ، امور مالی فراهم شده است.

فهری افزود: طبق بخشنامه وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و به منظور اجرای مجوز اخذ شده از سازمان امور اداری و کار برای تغییر وضعیت شرکت های شهرداری در زمینه اشتغال در بین افراد در شهرداری ها در منطقه ستاد ، مناطق و سازمان های وابسته ای که در محل کار کارمندان مشغول به کار هستند ، این آزمون انجام شد.

وی افزود: براساس شاخص های مدرک تحصیلی ، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی مربوطه ، نتیجه فاضلی معرفی و انطباق با شرایط دستیابی به سقف سهمیه اختصاص یافته سازمان اداری و کار افراد منتخب و وضعیت تغییر خواهد کرد. “

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری ها و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در ارسال مدارک لازم به سازمان شهرداری ها و دهیاری ها جهت تسریع در تغییر سریع وضعیت کارمندان

بیشتر بخوانید  دریاسالار کاویانی: نیروی دریایی کاملاً آماده است

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت. 14 شهر ، 34 شهر و 2595 روستای مسکونی وجود دارد که بیش از نیمی از جمعیت این استان در کرمانشاه زندگی می کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *